مرکز نوآوری و شتابدهی، زمینه شکوفایی ایده‌ها را فراهم می‌کند
کد خبر: 3970771
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

مرکز نوآوری و شتابدهی، زمینه شکوفایی ایده‌ها را فراهم می‌کند

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان استان اردبیل از ایده‌های حوزه «گیاهان دارویی و گردشگری» حمایت می‌کند.

مرکز نوآوری و شتابدهی، زمینه شکوفایی ایده‌ها را فراهم می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۰ اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار‌های جوانان استان به منظور کمک به توسعه کسب و کار‌های دانش محور و نیز شناسایی، نیازسنجی، آسیب‌شناسی، جذب، حمایت و راه‌اندازی ایده‌های کارآفرین با قابلیت تجاری‌سازی و اشتغال‌زایی و شتاب‌دهی به فعالیت‌های کسب و کار‌های جوان و نوپا در استان، مشتاقانه در انتظار ثبت ایده‌های حوزه «گیاهان دارویی و گردشگری» است.

وی محدوده سنی شرکت کنندگان در این فراخوان را ۱۸ الی ۳۵ سال عنوان و تصریح کرد: نو و مبتنی بر خلاقیت بودن، تأکید بر روی پروژه‌های پیشران و خلاقانه در حوزه سرمایه‌گذاری و میزان اشتغال‌زایی و شناسایی درست بازار‌های مرتبط باید در ایده‌های ارائه شده مدنظر قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را با در نظر گرفتن ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی، پیوست‌های فرهنگی و محیطی استان اردبیل و داشتن قابلیت اجرایی و تاثیرگذاری مناسب با مراجعه به آدرس http://impard.acecr.ac.ir/fa/download/۹۶۱/ و https://survey.porsline.ir/s/VKsk۳۷s/ به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

اوچی اردبیلی ادامه داد: دبیرخانه مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار‌های فناورانه جوانان استان اردبیل واقع در اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی استان، طبقه سوم، آماده پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان به صورت حضوری و شماره تماس ۰۴۵۳۳۷۴۹۵۰۵ داخلی ۱۱۱ آماده ارائه اطلاعات به صورت غیرحضوری است.

وی گفت: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کسب و کار‌های دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، هنر‌های تجسمی و نمایشی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه و گیاهان دارویی را از محور‌های مورد حمایت مرکز مذکور عنوان کرد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه «مرکز نوآوری و شتابدهی کسب و کار‌های جوانان استان اردبیل» با همکاری جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان راه‌اندازی شده است تا از جوانان علاقه‌مند و خلاق برای ارائه ایده‌های اثربخش، حمایت‌های لازم را انجام دهد، گفت: مهمترین هدف از راه‌اندازی این مرکز تقویت و تبدیل شدن جهاددانشگاهی اردبیل به مرکز پیشرو در حوزه نوآوری و فعالیت‌های خلاقانه در استان و منطقه و شناسایی و پرورش ایده‌های نو و استمرار فعالیت‌های نوآورانه است.

انتهای پیام
captcha