نماهنگ جبهه مقاومت در اردبیل تولید شد
کد خبر: 3970276
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

نماهنگ جبهه مقاومت در اردبیل تولید شد

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل، از تولید نماهنگ جبهه مقاومت با عنوان «در میدان» به مناسبت روز قدس و حمایت از مردم آسیب‌دیده فلسطینی، خبر داد.

نماهنگ جبه مقاومت در اردبیل تولید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد اسحاقی، مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل، ۱۸ اردیبهشت‌ماه از تولید نماهنگ «در میدان» به مناسبت روز قدس و حمایت از مردم آسیب‌دیده فلسطینی، خبر داد و گفت: نماهنگ «در میدان» به نقش شخصیت‌های تأثیرگذار محور مقاومت از جمله سیدحسن نصرالله، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در میدان مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان منطقه‌ای و گروه‌های تکفیری و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده منطقه پرداخته و تقویت روحیه انقلابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان از دیگر مؤلفه‌های این اثر است.

اسحاقی اظهار کرد: این نماهنگ که در سه زبان عربی، فارسی و ترکی در روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان از طریق شبکه‌های استانی و در بستر فضای مجازی و رسانه‌ها پخش و در دسترس عموم قرار گرفت.

وی افزود: احسان ظهیری کارگردان، سجاد دادپور تصویر بردار این مجموعه و اثر سروده عباس رحیمی است که به همراه علی اصغر بابایی اجرای آن را کیلید زدند و مهدی دولت خواه نیز به عنوان تدوینگر با این نماهنگ همکاری نموده است.

گفتنی است؛ موسیقی این نماهنگ نیز تولید واحد موسیقی حوزه هنری استان اردبیل است.

انتهای پیام
captcha