عملکرد منتخبان شورای اردبیل ارزیابی خواهد شد
کد خبر: 3969850
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

عملکرد منتخبان شورای اردبیل ارزیابی خواهد شد

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: عملکرد منتخبان شورای اسلامی شهر اردبیل در دوره ششم در کمیسیون تخصصی ارزیابی خواهد شد.

عملکرد منتخبان شورا شهر اردبیل ارزیابی خواهد شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، 17 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: عملکرد منتخبان شورای اسلامی شهر در دور ششم در کمیسیون تخصصی ارزیابی خواهد شد.

وی افزود: برخلاف دوره‌های قبل در شورای شهر ششم مصمم هستیم تا اعضای کمسیون 11 گانه شورای شهر با حضور در جلسات مطالبه‌گران بازار به‌صورت مرتب ارائه گزارش کنند.

ایرانی‌جم اظهار کرد: به تناسب کمسیون تخصصی شورا در جامعه اسلامی بازار کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا با حضور نخبگان و برجستگان شهر پیگیری مطالبات مردمی در مدت چهار سال از رؤسای کمیسیون انجام شود تا مردم در جریان کارهای موکلان خود قرار گیرند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های ارائه شده کاندیداها، با رعایت موازین بهداشتی در جلوگیری از شیوع کرونا و جلسات نهایی با حضور اعضا مجمع در مسجد جامع و در صورت شرایط قرمز کرونایی در فضای باز و آزاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha