راهیابی ۵۲ کاندیدای شورای اردبیل به مرحله دوم ارزیابی جامعه اصناف
کد خبر: 3969616
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

راهیابی ۵۲ کاندیدای شورای اردبیل به مرحله دوم ارزیابی جامعه اصناف

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، گفت: در مرحله دوم بررسی صلاحیت و شایستگی کاندیدا‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل، رزومه و برنامه‌های ۵۲ کاندیدا مورد بررسی وارزیابی قرار می‌گیرد.

راهیابی ۵۲ کاندیدای اردبیلی به ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید ایرانی‌جم، رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در نشست با روسای کمیته‌های تخصصی جامعه اسلامی اصناف و بازار اردبیل، اظهار کرد: در مرحله دوم بررسی کارنامه و برنامه‌های کاندیدا‌ها قرار است این افراد بمدت ۱۵ دقیقه معرفی و برنامه‌های خود را برای حضور در شورای شهر به اعضای کمیته تخصصی و شورای مرکزی ارائه کنند.

وی بیان کرد: در این مرحله یک سوم ریزش انجام خواهد شد تا بین ۳۰ تا ۳۲ کاندیدا راهی مرحله فینال و نهایی شده و بررسی شاخص‌ها وبرنامه‌های کاندیدا‌ها بعد از پایان ماه مبارک رمضان و مشخص شدن صلاحیت نهایی کاندیدا‌ها انجام شود.

ایرانی‌جم، اظهار کرد: لیست بازار برای انتخابات شورای شهر اردبیل هنوز منتشر نشده و گمانه زنی‌ها در فضای مجازی در این زمینه واقعیت ندارد و به هیچ وجه لیست سفارشی و از پیش تعیین شده نخواهد بود، فلذا کمیته‌های تخصصی بازار با طرح سوالات مهم در حوزه‌های مختلف و ایجاد فضای چالشی سعی در طرح مسایل مهم و اساسی شهر می‌کنند.

رئیس جامعه اسلامی اصناف وبازاریان اردبیل، خاطر نشان کرد: با دریافت رزومه ۶۸ کاندیدای شورا در مهلت تعیین شده در گام اول با بررسی رزومه و برنامه‌های ارائه شده کاندیداها، شایستگی ۵۲ کاندیدا به تایید رسید و باهدف رعایت موازین بهداشتی در جلوگیری از شیوع کرونا جلسات نهایی با حضور اعضا مجمع یا در مسجد جامع و در صورت شرایط قرمز کرونایی در فضای باز و آزاد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ جامعه اسلامی اصناف و بازاراردبیل لیست ۱۶ نفر خود را اعم از اعضای اصلی و علی البدل برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل، اعلام خواهد کرد تا مورد توجه شهروندان برای حضور شایستگان در پارلمان محلی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha