۳ هزار بسته معیشتی در مغان توزیع شد
کد خبر: 3969203
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

۳ هزار بسته معیشتی در مغان توزیع شد

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، گفت: ۳ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بین کارگران شرکت کشت و صنعت مغان و برخی از نهادهای حمایتی توزیع شد.

۳ هزار بسته معیشتی در مغان توزیع شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسدالله محسن‌زاده، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، ۱۳ اردیبهشت‌ماه، گفت: ۳ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بین کارگران شرکت کشت و صنعت مغان و برخی از نهادهای حمایتی توزیع شد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، با بیان اینکه کارگران ستون فقرات تولید در جامعه هستند به اهمیت نقش تولید در سال‌جاری اشاره کرده و از تلاش‌های کارگران در این راستا تقدیر نموده و از افزایش ۱۰ الی ۳۰ درصدی در تولید محصولات شرکت خبر داد.

وی افزود: این دومین مرحله از توزیع بسته‌های حمایت معیشتی بین کارگران شرکت ظرف ۴ ماه اخیر پس از تحویل گرفتن شرکت توسط تیم مدیریتی جدید است.

محسن‌زاده، با بیان اینکه هم اکنون نزدیک سه هزار نفر به صورت مستقیم در شرکت مشغول به کار هستند از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت در واحد‌های صنعتی و تولیدی و جذب نیروی انسانی در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این مراسم قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، با بیان اهمیت نام‌گذاری سال بر لزوم رفع موانع تولید و پشتیبانی لازم از تولید اشاره کرده و بر افزایش تولید در این بنگاه عظیم اقتصادی تاکید کرد.

وی افزود: با همدلی و اتحاد به وجود آمده در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت که در همه سطوح و تلاش ارزنده کارگران شرکت در پی تحول عظیم در این مجموعه اقتصادی کشاورزی هستیم.

انتهای پیام
captcha