قرارگاه معنویت و سلامت با مشارکت روحانیون و طلاب در اردبیل تشکیل می‌شود
کد خبر: 3968594
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

قرارگاه معنویت و سلامت با مشارکت روحانیون و طلاب در اردبیل تشکیل می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: قرارگاه معنویت و سلامت با مشارکت روحانیون، طلاب پاسدار و بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا در اردبیل تشکیل می‌شود.

قرارگاه معنویت و سلامت با مشارکت روحانیون و طلاب در اردبیل تشکیل می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در بازدید از قرارگاه شهید سلیمانی در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان اردبیل در حال انجام است و به همین منظور از آغاز شیوع این ویروس سپاه پاسداران جهادی‌وار وارد عمل شده است.

وی بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا هر اقدامی انجام یابد دفاع مقدس محسوب می‌شود، چرا که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و بدون پایان ادامه پیدا کرده است که نیاز است در این زمینه تمامی دستگاه‌ها همکاری و مشارکت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: داشتن روحیه دینی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه یک اولویت اساسی و مهم است و در این زمینه این که دستگاه‌های کشور و کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند یک موضوع خطیر و حساس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: خدمت به مردم هدف اصلی ما است و برای تأمین سلامتی مال و جان مردم از هیچ تلاشی نباید فروگذار شود چرا که راه رسیدن به سعادت اخروی و معنوی خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم است و باید در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کار گیریم.

وی تصریح کرد: برای برطرف‌سازی مشکلات و موانع موجود نیازمند ورود جهادی‌وار بسیجیان و مردم هستیم و امیدواریم در سایه همدلی و مشارکت‌ها هر چه سریع‌تر سایه این ویروس منحوس از کشورمان خارج شود.

انتهای پیام
captcha