ضرورت استفاده از برنامه شاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی
کد خبر: 3966024
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

ضرورت استفاده از برنامه شاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر گفت: برنامه شاد در شرایط کرونایی بزرگترین ظرفیت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و محتوایی است که باید برای کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شود.

ضرورت استفاده از برنامه شاد در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین نعمتی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر، ۳۰ فروردین‌ماه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر که با دستور جلسه ارائه برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی دستگاه‌های اجرایی بر اساس چهار محور اعلام شده شهرستان در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت، با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد، خواستار توجه ویژه به مساجد و نیز ساماندهی هیات امنای مساجد شد.

وی در خصوص توجه به کودکان، نوجوانان و جوانان اظهار کرد: برنامه شاد در شرایط کرونایی بزرگترین ظرفیت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و محتوایی است که باید برای کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره آموزش و پرورش برنامه ریزی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر، انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های سوم و چهارم را مهم برشمرد و برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌هایی با محتوای امیدبخش و نشاط برای مردم منطقه امری ضروری دانست.

انتهای پیام
captcha