بنیاد شهید اردبیل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان را اعلام کرد
کد خبر: 3965380
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

بنیاد شهید اردبیل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان را اعلام کرد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ضمن تبیین برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تلفیق آن با روح ایمان و معنویت در ایام ماه ضیافت الله تأکید کرد.

بنیاد شهید اردبیل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان را اعلام کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین صادقی، معاون فرهنگی بنیاد شهید اردبیل، ۲۹ فروردین‌ماه با تبیین برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید در ایام ماه مبارک رمضان بر ضرورت تلفیق فرهنگ ایثار و شهادت با روح ایمان و معنویت تأکید کرد.

وی برنامه‌های تعیین شده را شامل؛ پویش مردمی قرائت قرآن کریم به نیابت از هر شهید، برپایی محافل کرسی‌های تلاوت با عنوان «گلشن وحی» که به صورت همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، قرارداد مشارکت با سازمان تبلیغات اسلامی در قالب(برنامه‌های قرآنی) به صورت آموزش مجازی در چهار رشته تفسیر، ترتیل، روان خوانی، قرائت و روخوانی، عنوان کرد.

صادقی اظهار کرد: معرفی شهدای قرآنی در سطح استان، طراحی، نصب بنر و پوستر به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و برنامه‌های اجرا شده نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha