انجام اقدامات ابتکاری در ترویج فرهنگ نماز نیازمند برنامه‌های اساسی است
کد خبر: 3957880
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

انجام اقدامات ابتکاری در ترویج فرهنگ نماز نیازمند برنامه‌های اساسی است

دبیر شورای فرهنگی و نماز شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، گفت: اهمیت به مقوله نماز و انجام اقدامات ابتکاری و بومی در برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز نیازمند برنامه‌های اساسی است.

انجام اقدامات ابتکاری در ترویج فرهنگ نماز نیازمند برنامه‌های اساسی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، دبیر شورای فرهنگی و نماز شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، ۱۶ اسفندماه در جلسه تشریح عملکرد شرکت در حوزه نماز در اردبیل، اظهار کرد: اهمیت به مقوله نماز و انجام اقدامات ابتکاری و بومی در برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ نماز نیازمند برنامه‌های اساسی است و در این زمینه امیدواریم همگان به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: برنامه‌های نماز در سال آینده تبیین و تشریح می‌شود و در این زمینه حمایت‌های ویژه‌ای مبنای کار است که امیدواریم با همکاری ستاد اقامه نماز استان در تحقق این اهداف موفق عمل کرده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

دبیر شورای فرهنگی و نماز شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: تلاش‌های انجام یافته در این زمینه بسیار حائز اهمیت و شایسته تقدیر و قدردانی است، اما باید همچنان تلاش‌ها ادامه یابد تا بتوانیم فرهنگ واجب نماز را در جامعه ترویج بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ابراهیمی تصریح کرد: باید ادارات نسبت به تحقق اهداف مورد نظر ورود جدی داشته باشند و اجازه ندهند تا دشمنان بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و این امر نیازمند تعاملات و همکاری‌های همه‌جانبه برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.

وی اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در راستای برگزاری نماز جماعت، حلقه صالحین با هدف نشست‌های تخصصی نماز، تولید و انتشار کلیپ‌های نماز، پیوست فرهنگی و بهینه‌کردن نمازخانه اقدامات مناسبی انجام یافته است که بدون شک خروجی‌های مثبتی نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha