برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در اردبیل
کد خبر: 3957435
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: سلامت خیران و نیکوکاران برای امدادگران کمیته امداد بسیار مهم است که با برگزاری جشن نیکوکاری به شکل غیرحضوری تلاش شد آن‌ها از طریق سیستم‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۱۳ اسفندماه با اشاره به اینکه با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا، «جشن نیکوکاری» در سال‌جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: سلامت خیران و نیکوکاران برای امدادگران کمیته امداد بسیار مهم است که با برگزاری جشن نیکوکاری به شکل غیرحضوری تلاش شد آن‌ها از طریق سیستم‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار خواهد شد، افزود: هفته «احسان و نیکوکاری» فرصت مغتنمی است تا همگی بتوانیم عید نوروز را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دشتی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۴۱ هزار خانوار در قالب ۸۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: پاسخگویی به تمام نیاز‌های مددجویان، مشارکت همه جانبه خیران و نیکوکاران را می‌طلبد که امیدواریم با یاری هم «عیدی برای همه» را جشن بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند در مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های سطح شهر برگزار می‌شود، گفت: در ۱۵ اسفند نیز در مصلا‌های نمازجمعه کمک‌های نمازگزاران نیکوکار دریافت خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ضمن برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی، ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: تمهیدات لازم برای دانش‌آموزان خیر نیز در نظر گرفته شده است تا از طریق نرم‌افزار «شاد» بتوانند در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

دشتی با بیان اینکه خیران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را در آستانه عید نوروز به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند، افزود: مردم نیک‌اندیش اردبیل از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ هم در اختیار خیران قرار دارد تا با ارسال پیامک در شادی مددجویان سهیم شوند، گفت: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خودپرداز بانکی از دیگر روش‌های غیرحضوری مشارکت در «جشن نیکوکاری» است، اعلام کرد: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha