سامانه جامع فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3957399
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

سامانه جامع فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شد

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، از راه‌اندازی سامانه پولینگ(سامانه جامع فرهنگی) این دانشگاه، جهت برقراری ارتباط وسیع دانشگاهی خبر داد.

سامانه پولینگ در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شدمعراج شرری، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: سامانه پولینگ(سامانه جامع فرهنگی)، برای برقراری ارتباط وسیع اساتید و مسئولان با دبیران انجمن، لینک دادن انجمن‌ها به یکدیگر از سراسر کشور، اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و آگاهانه‌تر در دانشگاه محقق اردبیلی، راه‎‌اندازی شد.

شرری بیان کرد: انجمن‌های علمی یکی از بازوان توانمند معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پیشبرد اهداف علمی، پژوهش، اجتماعی هستند، پس حرکت انجمن‌های علمی با تکیه بر پتانسیل فضای مجازی جان تازه‌ای گرفته و از تهدید ایجاد شده به سوی فرصت حرکت کرده است.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، تصریح کرد: این دانشگاه برای تقویت توان انجمن‌های علمی سامانه جامع مدیریت فرهنگی(پولینگ) با اهداف ایجاد کارتابل دانشجویی، اطلاع‌سانی سریع، گفتمان‌سازی و ایجاد بستر انتخابات سالم دانشجویی را در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه مهدی پورآذین، عضو هیئت نظارت و حمایت بر انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: دانشگاه با هدف رشد و پیشرفت علمی و فرهنگی دانشجویان از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده و با راه‌اندازی این سامانه جامع فرهنگی نیز با نیت ایجاد امکانات بیشتر در جهت پیشرفت انجمن‌ها ایجاد شده در جهت ارتقای سطح علمی کشور قدم بردارد.

رویا کریم‌نیا، عضو هیئت نظارت و حمایت بر انجمن‌های علمی دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: دانشکده کشاورزی در نظر دارد با مطرح کردن طرح مربی‌شو(جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان)، سامانه پولینک(جهت برقراری ارتباط بهتر و بیشتر اساتید و مسئولان با دبیران انجمن و لینک دادن انجمن‌ها از سراسر کشور و اطلاع‌رسانی دقیق‌تر و آگاهانه تر) و طرح کمند(جهت شناسایی و شکوفایی استعداد بانوان در دانشکده) به شکوفایی و پیشرفت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی بی‌افزاید.

فاطمه شهباز سلطانی، دبیر انجمن علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی، تاکید کرد: انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها بی‌شک در مسیر ارتقای علم و اعتلای فرهنگ علمی گام‌های درخشانی در این عرصه برداشته اند.

وی اظهار کرد: جامعه دانشگاهی همواره محیطی سرشار از بالندگی را برای ذهن‌های زیبای هدفمند فراهم می‌کند و در این میان شاهد پیشرفت و پیشبرد تئوری‌های علوم انسانی در حیطه خیزش علمی دانشگاهی استان نیز هستیم. علوم انسانی به عنوان بسترساز تفکرات پایه‌ای، سعی در طرح ایده‌های نوآورانه و خلق نما‌های ذهنی در جریان رشد علمی دانشجویان و دانش‌پژوهان دارد.

شهباز سلطانی، با اشاره به آیه شریفه «و امرهم شورا بینهم»، افزود: دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی در راستای تحقق اهداف جمعی این مجموعه، با کاربست پیام این آیه شریفه از قرآن کریم، با تعاون و تعاملات علمی و تمام توان در تحقیق و توسعه جامعه دانشگاهی است.

در پایان فائزه فیضیان، دبیر انجمن علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه محقق اردبیلی، تصریح کرد: سامانه پولینگ بستر مناسبی برای ارتباط راحت‌تر با دانشجویان، دسترسی و ثبت گزارشات و فعالیت‌های دانشجویی است. برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای برگزاری کارگاه‌های داستان مغز انجمن فیزیک، کارگاه فناوری نانو و کارگاه متلب و GPU برای انجمن نانو، کارگاه زی پرسین انجمن ریاضی انجام شده است.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha