یادواره ملی بانوان شهید در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3956765
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

یادواره ملی بانوان شهید در اردبیل برگزار شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری یادواره ملی بانوان شهید همزمان با سراسر کشور و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ ۱۷ هزار زن شهید و جانباز در سالن ولایت سپاه استان خبر داد.

یادواره ملی بانوان شهیده در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، دهم اسفندماه در یادواره ملی بانوان شهیده که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای زن برگزار شد، گفت: شهدای شاخص زن الگو‌های خوبی برای دختران و زنان امروزی هستند که نشر اندیشه‌ها و ایثارگری شهدای زن در بسیاری از زمینه‌ها از جمله در کتاب‌های درسی و آموزشی احساس می‌شود و این شهدا باید بیش از پیش به مردم معرفی شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، تصریح کرد: زنان دوشادوش مردان در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی دارند و این افتخار بزرگی برای زنان بود که قدم به قدم مردان، برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند و گام‌های مهم و موثری را برداشتند.

محمدلو اظهار کرد: معرفی این اسوه‌های ایثار برای جوانان امروزی می‌تواند الگوی بسیار خوبی باشند تا از افتخارآفرینان کشور و استان آشنا شوند، ایران اسلامی با افتخار حضور زنان در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس کشور را از گزند دشمنان مصون نگاه داشتند و امروز شاهد پیشرفت و تعالی کشور هستیم، فلذا جامعه ایران مدیون تربیت اسلامی مادران پرافتخاری است که امروز برای جایگاه والای کشور قدم بر می‌دارند و شاهد رشد، توسعه و تعالی ایران اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: مسائل و مشکلات جامعه زنان شهیده و ایثارگر باید در کارگروه ایثار و شهادت این استان مطرح و راهکار‌های رسیدگی به آن‌ها با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha