فضای مجازی هویت دینی و فرهنگی را به دست گرفته است
کد خبر: 3956745
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

فضای مجازی هویت دینی و فرهنگی را به دست گرفته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: فضای مجازی این روز‌ها هویت دینی و فرهنگی را رقم می‌زند و افسار در دست این فضا است.

فضای مجازی افسار هویت دینی و فرهنگی را به دست گرفته استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، دهم اسفندماه در نشست هم‌اندیشی طلاب فعال فضای مجازی اردبیل، بیان کرد: در راستای افزایش توجه نسل امروزی به فضای مجازی می‌توان گفت که در حقیقت فضای مجازی این روز‌ها هویت دینی و فرهنگی را رقم می‌زند و افسار در دست این فضا است و نیاز به تقویت‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی داریم.

وی بیان کرد: نیاز است در این زمینه حوزه‌های علمیه نسبت به توجه به فضای مجازی اهتمام جدی داشته باشند و برای ترویج باور‌های فرهنگی مردم اقدامات اساسی و لازم را انجام دهند، چرا که در حال حاضر تنها راه نجات طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد هم‌افزایی و تعاملات بیشتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: هم‌اکنون شاهد مظلومیت فرهنگی و دینی در جامعه هستیم که مقام معظم رهبری به آن تاکید ویژه دارند و در وهله نخست ترمیم نقاط ضعف و تقویت نگاه به فرهنگ باید مورد توجه واقع شود که این موضوع در گرو انجام کار‌های بنیادین است که تا زمانی که مورد توجه نباشد، محقق نخواهد شد.

جعفرزاده، تصریح کرد: حوزوی‌ها فرهنگ‌سازان جامعه هستند و به همین منظور نیاز است نسبت به کار‌های اجرایی پیوست‌های فرهنگی نیز باید مدنظر قرار دهند، تا حوزه انقلابی باقی بماند و اهمیت به این موضوع زمانی محقق می‌شود که بتوانیم روایت صحیحی از گام نخست انقلاب در بین مردم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: نباید فضای مجازی را به دست دشمنان داد، در حالی که دلسوزان و فرزندان این انقلاب برای آن تلاش کرده و هویت انقلابی را حفظ و صیانت کرده‌اند که به همین منظور نیاز است تا با انقلابی‌گری راه رسیده به معنویت را میسر کرده و به اهداف خود در این راستا دست یابیم.

انتهای پیام
captcha