پویش یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان «سی‌ سخت» در اردبیل راه‌اندازی شد
کد خبر: 3956368
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

پویش یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان «سی‌ سخت» در اردبیل راه‌اندازی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: پویش یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان «سی سخت» در کانون‌های مساجد استان، راه‌اندازی شد.

پویش یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان «سی سخت» در اردبیل راه‌اندازی شدنادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: پویش یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان «سی سخت» به همت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل راه‌اندازی شد، فلذا مردم و مساجد با شرکت در این پویش‌های مردمی می‌توانند ذره‌ای لبخند و شادی را به مردم زلزله‌زده سی سخت هدیه کنند.

وی با بیان اینکه در سیره اهل بیت(ع) به موضوع انفاق و کمک به نیازمندان و محرومین بسیار تاکید شده است، افزود: انقلاب اسلامی نیز در این راستا به بحث کمک به محرومین توجه داشته و بر این موضوع تاکید بسیار داشته است.

سقاء، با اشاره به زلزله سی سخت گفت: این زلزله باعث شد تا بسیاری از هموطنان ما در شهرستان سی سخت آسیب ببینند و موجب ناراحتی سایر هموطنان در سراسر کشور شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تاکید کرد: راه‌اندازی توسط فعالین مساجد استان می‌تواند زمینه‌ساز راه‌اندازی کمپین‌های دیگری در سراسر کشور برای کمک به نیازمندان به خصوص آسیب‌دیدگان زلزله‌زده شهرستان سی سخت باشد و امیدواریم مردم از این پویش استقبال کنند و با کمک‌های خود ذره‌ای محبت و لبخند و شادی را به مردم زلزله‌زده سی سخت برگردانند.

وی با بیان اینکه مساجد همواره کانون رصد مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی بوده است، خاطر نشان کرد: اگر امروز مساجد احساس مسئولیت کنند و در حد توان خودش زلزله‌زدگان را دریابند قطعا مشکلات مردم این شهرستان سریع‌تر حل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تاکید کرد: زلزله منطقه «سی سخت» در این ایام کرونایی و زمستانی روزهای سختی را برای هموطنان ایجاد کرده است که باید به کمک آن‌ها بشتابیم.

سقاء، تصریح کرد: از همه فعالان کانون‌های مساجد درخواست می‌شود تا با مشارکت در این طرح کمک‌های مردمی را از طریق سازمان‌های خدمت‌رسان به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha