برگزاری مسابقه مجازی احکام نماز در اردبیل
کد خبر: 3955958
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

برگزاری مسابقه مجازی احکام نماز در اردبیل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین از برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی احکام نماز با شعار «در خانه بمانیم» و قدردانی از فداکاری‌های مدافعان سلامت در این شهرستان، خبر داد.

برگزاری مسابقه مجازی احکام نماز در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ولی عیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین، ششم بهمن ماه از برگزاری مسابقه کتابخوانی احکام نماز که بصورت مجازی و با شعار در خانه بمانیم و قدردانی از فداکاری‌های مدافعان سلامت برگزار می‌شود خبر داد.

وی خاطر نشان ساخت هدف از برگزاری این مسابقه توسعه و ترویج فریضه نماز و احکام آن در جامعه و به ویژه قشر جوان می‌باشد.

عیدی بیان کرد: نماز یکی از فریضه‌هایی است که با آن انجام آن هم عبودیت و بندگی خداوند متعال به جای آورده می‌شود و هم توسعه و ترویج نماز در جامعه باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌گردد. عرصه فرهنگ و هنر می‌تواند در ترویج شعایر دینی به ویژه نماز و احکام آن در جامعه نقش بسزایی ایفا نماید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین، اظهار کرد: این مسابقه با همت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین، موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید، رسانه‌های فضای مجازی سرعین؛ شهریمیز و سروش سبلان برگزار می‌شود و در پایان مسابقه به ۵ نفر از شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha