اجرای اولین پویش استانی «امید و نشاط اجتماعی» در اردبیل
کد خبر: 3950291
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

اجرای اولین پویش استانی «امید و نشاط اجتماعی» در اردبیل

اولین پویش «امید و نشاط اجتماعی» با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، برگزار می‌شود.

اجرای اولین پویش استانی «امید و نشاط اجتماعی» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبداله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، هشتم بهمن‌ماه، در نشست خبری که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، گفت: این پویش برای اولین بار در استان با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار می‌شود و تولید کنندگان محتوا آثار خود را با هشتک‌های منتخب این پویش(#نشاط-اقوام-ایرانی #نشاط-ایرانی #امید-نشاط-اجتماعی)، در شبکه‌های اجتماعی انتشار داده و آثار خود را در دبیرخانه پویش بارگزاری خواهند کرد.

وی افزود: پویایی و جنب‌وجوش اعضای یک جامعه، شکوفایی استعداد‌های افراد و ایجاد ظرفیت‌های جدید در کشور، احساس رضایت از زندگی و افزایش مشارکت‌های مردمی از جمله شاخص‌هایی هستند که با میزان نشاط اجتماعی موجود در جامعه، رابطه‌ای تنگاتنگ دارد و بدون تامین نشاط و شادابی، دست یابی به پیشرفت و توسعه امری دشوار به نظر می‌رسد.

بحرالعلومی، امید به آینده را یکی از عوامل موثر بر سلامت و نشاط اجتماعی جامعه برشمرد و اظهار کرد: برای تزریق امید به جامعه ای، پیش از مبارزه برای از بین بردن عوامل خارجی‌ای که سبب نا امیدی آن جامعه شده اعم از بیماری، دوری از دوستان، آشنایان، خانواده و عوامل موثری که در اجتماع وجود دارد، باید تاکید بر ظرفیت‌های امید بخش آن جامعه کرد، آن را ترویج داد و سعی در تغییر روحیه فردی اشخاص نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به موضوعات و قالب‌های تولید محتوای این پویش استانی، خاطر نشان کرد: تصویر سازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در قالب مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافیف فیلم کوتاه و انیمیشن خواهد بود.

وی افزود: علاقمندان جهت ارسال آثار از طریق سایت پویش به نشانی Ardcontet.ir و یا به نشانی دبیرخانه، مجتمع فرهنگی دیجیتالی فدک اردبیل ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۲۲۰۳۹-۰۴۵ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ آثار برتر معرفی شده هیات داوران علاوه بر دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه در رتبه‌های برتر مبلغ ۱۵ میلیون ریال، رتبه دوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال و رتبه سوم مبلغ ۵ میلیون ریال هدیه نقدی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha