محفل مجازی قرآن با عنوان«هم‌نجوا» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3950078
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

محفل مجازی قرآن با عنوان«هم‌نجوا» در اردبیل برگزار شد

فرمانده پایگاه بسیج کوثر اردبیل، گفت: محفل هفتگی مجازی قرآن با عنوان«هم‌نجوا» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در اردبیل برگزار شد.

محفل قرآن مجازی هم نجوا در اردبیل برگزار شدسهیلا محمدی، فرمانده پایگاه بسیج کوثر اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: محفل هفتگی مجازی قرآن با عنوان «هم‌نجوا» به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه و مربیان قرآنی حوزه ۶ خواهران حضرت سمیه و بسیج جامعه زنان، در اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: ذات جوانان جامعه اسلامی ریشه قرآنی دارد و برگرفته از فرهنگ قرآن و عترت است و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در این دهه، جلوه‌های قرآنی نمود و بروز بیشتری داشته باشد.

محمدی خاطر نشان کرد: این برنامه قرآنی به صورت مجازی در سامانه پایگاه کوثر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برپا شد و مهمترین اهداف برپایی این برنامه قرآنی، ترویج و نشر مفاهیم قرآن کریم به عنوان سیره عملی شهدا است که با استقبال اعضای این پایگاه مواجه شد.

فرمانده پایگاه بسیج کوثر اردبیل، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به شهدا تأسی کنیم باید اصل مهم مشورت کردن، خرد جمعی، تفکر و تأمل در کار‌ها که خروجی همه آن‌ها سنجیده عمل کردن و مدبرانه حرکت کردن است را مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha