بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی در جعفر آباد مغان
کد خبر: 3949994
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی در جعفر آباد مغان

فرمانده حوزه بسیج شهید دستغیب جعفرآباد مغان گفت: بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور کنترل و مدیریت بیماری کرونا با مشارکت سپاه پاسداران و دستگاه‌های اجرایی در جعفرآباد مغان برگزار شد.

بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی در جعفر آباد مغانبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد بیگ‌زاده، فرمانده حوزه بسیج شهید دستغیب جعفرآباد مغان، هفتم بهمن‌ماه، در جلسه پدافند اجرایی طرح غربالگری جعفرآباد مغان، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور کنترل و مدیریت بیماری کووید -۱۹ با مشارکت سپاه و دستگاه‌های جرایی در این شهرستان اجرا می‌شود و بسیجیان تا ریشه کن شدن کرونا مدافعان سلامت هستند.

وی بیان کرد: از زمان اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا به امروز ۱۳۰۰ نفر از جمعیت به صورت محله‌محور و خانه به خانه غربالگری شده‌اند که از این تعداد۳۰۴۰ نفر افراد مشکوک به کرونا شناسایی شده بودند.

فرمانده حوزه بسیج شهید دستغیب جعفرآباد مغان گفت: هدف این طرح شناسایی، غربالگری و قرنطینه افراد مبتلا به ویروس کرونا است تا به نوعی بتوانیم با درمان خانگی و رعایت قرنطینه جهت قطع انتقال زنجیره این بیماری در کاهش ورود به بیمارستان باشیم.

بیگ‌زاده، با بیان اینکه اولویت مسئولان این مجموعه تامین سلامت مردم است، از شهروندان درخواست کرد تا همگام با مجموعه سلامت در برابر موج جدید کرونا ایستادگی کنند و از تردد‌های غیر ضرور خودداری و پروتوکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: ۱۲۰ نفر از بسیجیان در قالب تیم‌های ۲ نفره در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به کرونا سازماندهی شده و ۴۸ تیم نظارتی از بسیجیان مشغول بررسی و اجرای این طرح هستند.

فرمانده حوزه بسیج شهید دستغیب جعفرآباد مغان، با بیان اینکه ۱۵ تیم حمایتی از بسیجیان به منظور حمایت از بیماران کرونایی در محلات خدمات‌رسانی می‌کنند تا به بهانه انجام امورات و تأمین مایحتاج زندگی قرنطینه خانگی را نقض کنند، تصریح کرد: از طرفی این تیم‌های حمایتی تا به امروز نزدیک به ۱۰۰ بسته معیشتی تحویل بیماران کرونایی نیازمند داده‌اند.

انتهای پیام
captcha