بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در قالب تور‌های صنعتی رایگان در اردبیل
کد خبر: 3949717
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در قالب تور‌های صنعتی رایگان در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری تور‌های صنعتی و بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با هدف آشنایی واحد‌های تولیدی با دانش روز دنیا خبر داد.

بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در قالب تور‌های صنعتی رایگان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ششم بهمن ماه، برگزاری تور‌های صنعتی را در جهت افزایش سطح دانش و بهره وری واحد‌های تولیدی بسیار راهگشا دانست و خاطر نشان کرد: صنعتگران و تولید کنندگان در قالب تور‌های صنعتی می‌توانند از واحد‌های تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه خود بازدید کرده و در جریان این بازدید‌ها به تبادل اطلاعات، تجارب و هم رسانی فناوری بپردازند.
 
وی ادامه داد: با حضور واحد‌های تولیدی در تور‌های صنعتی، علاوه بر آشنایی آن‌ها با راهکار‌های موفقیت، زمینه ایجاد تبادل نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی مدیران و صاحبان صنایع نیز فراهم می‌شود.
 
اهلی استفاده از تجربیات شخصی برای پیشرفت یک واحد صنعتی را غیرممکن دانست و افزود: استفاده از تجربیات واحد‌های موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین دلیل تور‌های صنعتی ابزار بسیار مهمی در این مسیر محسوب می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه تور‌های صنعتی به دو صورت تور‌های داخلی و خارجی در شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری تور‌های صنعتی و حضور واحد‌های صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، آشنایی واحد‌های تولیدی با فناوری‌های روز است که این بازدید‌ها در قالب بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و بازدید از واحد‌های صنعتی موفق داخل و خارج از کشور انجام می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۵ تور صنعتی برای ۷۰ واحد صنعتی برگزار شده است که این تور‌ها به صورت رایگان به واحد‌های صنعتی ارائه شده است.
 
اهلی ابراز امیدواری کرد تا با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی عملکرد مثبتی داشت و در بهبود عملکرد واحد‌های صنعتی به جهت استفاده از تجربیات سایر استان‌ها نیز موثر واقع شد.
انتهای پیام
captcha