آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل به صورت تخصّصی‌محور برطرف می‌شود
کد خبر: 3949711
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل به صورت تخصّصی‌محور برطرف می‌شود

استاندار اردبیل گفت: آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل به صورت تخصّصی‌محور برطرف می‌شود که در این زمینه باید تمامی دستگاه‌های اجرایی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل به صورت تخصّصی‌محور برطرف می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، ششم بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اردبیل، اظهار کرد: در راستای اهمیّت رفع مشکلات و مسائل اجتماعی با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه درصدد رفع آن‌ها و دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه به‌کارگیری حسّاسیّت و نهایت دقّت در راستای اجرای این برنامه‌ها نیز بسیار حائز اهمیّت است، بیان کرد: با توجه به این که هر گونه سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند دیدگاه را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند بنابراین نیاز است مسئولان به عنوان خادمان مردم تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به‌کارگیرند.

استاندار اردبیل ادامه داد: الگودهی برای نسل جوان در شرایط کنونی به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و حائز اهمیت مطرح است و در این زمینه برای کنترل آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با آن باید اقدامات لازم و اساسی انجام یافته و با افزایش مهارت‌های زندگی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه ورود پیدا کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: احصاء و شناسایی مشکلات و مباجث برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه باید به شکل تخصّصی ورود پیدا کرده و آسیب‌های اجتماعی را از سر راه برداشت.

وی اظهار کرد: همکاری تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری و لازم است و در این زمینه درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به تمامی اهداف خود دست یافته و زندگی سالم را در جامعه رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha