تمدید مهلت ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیل
کد خبر: 3949049
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

تمدید مهلت ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیل

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از تمدید مهلت ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، با توجه به درخواست‌های مکرر و استقبال علاقه‌مندان در اردبیل، خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، دوم بهمن‌ماه، گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم(دو رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) و حفظ قرآن کریم(۹ رشته) در هفته اول اسفندماه در همه رشته‌ها به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و به نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی گفت: مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شده است و آزمون هفته اول اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این آزمون، اطلاع از رشته‌ها و نحوه ثبت نام می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.

طاهری با اشاره به اهداف برگزاری این آزمون‌های قرآنی در استان، افزود: شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد‌های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآن کشور از مهمترین اهداف اجرای این آزمون و استفاده از بستر فضای مجازی جهت ارزیابی دانش قرآنی مخاطبان از دیگر اهداف این آزمون است.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت موسسه‌های قرآنی نیز همچون سال‌های اخیر در برگزاری این آزمون بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم همچون سال‌های اخیر رتبه‌های برتر کشوری در مشارکت قرآن آموزان و موسسه‌های قرآنی را در این دوره از مسابقات را کسب کنیم.

انتهای پیام
captcha