بسته‌های حمایتی میان نیازمندان در اردبیل توزیع شد
کد خبر: 3949019
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
از سوی پایگاه مقاومت بسیج مهدیه ۲؛

بسته‌های حمایتی میان نیازمندان در اردبیل توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مهدیه ۲ اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه، بسته‌های حمایتی میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا این پایگاه توزیع شد.

توزیع بسته‌های حمایتی مومنانه در پایگاه مهدیه ۲ اردبیلاعظم محمدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مهدیه ۲ اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: در راستای طرح کمک مؤمنانه، بسته‌های حمایتی بین نیازمندان، خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و بی‌بضاعت این پایگاه توزیع شد.

وی با بیان اینکه این حرکت خداپسندانه به همت خیرین محله و فعالان این پایگاه در راستای حمایت از نیازمندان انجام شد، افزود: جهاد و همدلی همچنان برای کمک به نیازمندان برای شکست تحریم‌های دشمنان و بیماری کرونا ادامه دارد و می‌توان شعار «ما می‌توانیم» را با کمک به همنوعان خود نشان دهیم.

فرمانده پایگاه مهدیه ۲ اردبیل، تصریح کرد: در امر ضدعفونی و توزیع بسته‌های بهداشتی نیز اقشار مختلف بسیج استان در این مدت بسته‌های بهداشتی با همکاری خیرین محله تهیه و در اختیار مردم قرار دادند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بسیج پای ثابت مبارزه با این ویروس خطرناک بوده است، اظهار کرد: بسیج همواره در حل مشکلات و معضلات کشورمان پیش‌قدم بوده که اجرای طرح شهید سلیمانی، تولید ماسک، مواد ضدعفونی و توزیع پک‌های بهداشتی از جمله فعالیت‌های بسیج در حوزه سلامت در ایام شیوع کرونا بوده است.

محمدی افزود: بسیج، فرهنگ غالبی است که باید در جامعه کنونی ایران اسلامی در مسیر توسعه و سازندگی تا عدالت‌محوری و مهرورزی حضوری جدی و مؤثر داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح محله‌محور شهید سلیمانی، گفت: با اجرای این طرح میزان بستری و فوتی ناشی از ویروس کرونا کاهش یافته و با رعایت موارد بهداشتی وضعیت را به سفید تغییر خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha