برگزاری بیست و دومین محفل ختم قرآن کریم در اردبیل
کد خبر: 3948663
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

برگزاری بیست و دومین محفل ختم قرآن کریم در اردبیل

مسئول فرهنگی قرآنی پایگاه ام لیلا اردبیل، گفت: بیست و دومین محفل ختم قرآن کریم، جهت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، در اردبیل برگزار شد.

برگزاری بیست و دومین محفل ختم قرآن کریم در اردبیلاعظم پیری، مسئول فرهنگی قرآنی پایگاه ام‌ لیلا اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: بیست و دومین محفل ختم قرآن کریم به همت اعضای حلقه های صالحین پایگاه و متربیان قرآنی، حوزه ۶ خواهران حضرت سمیه استان و بسیج جامع زنان اردبیل، جهت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج)، در اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: پختن حلوا و آش نذری و بسته بندی کردن نان برای توزیع در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان از دیگر فعالیت های فرهنگی بود که با استقبال بانوان بسیجی پایگاه و خیرین محله برگزار شد.

پیری خاطر نشان کرد: این برنامه قرآنی به صورت مجازی در سامانه پایگاه ام لیلا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برپا شد و مهمترین اهداف برپایی این برنامه قرآنی، ترویج و نشر مفاهیم قرآن کریم به عنوان سیره عملی شهدا است که با استقبال اعضای این پایگاه مواجه شد.

پیری با اعلام اینکه باید در تمام امورات دنیوی و حتی اخروی ادامه دهنده راه شهدا باشیم، خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم به شهدا تأسی کنیم باید اصل مهم مشورت کردن، خرد جمعی، تفکر و تأمل در کار‌ها که خروجی همه آن‌ها سنجیده عمل کردن و مدبرانه حرکت کردن است را مدنظر قرار دهیم.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha