برگزیدگان شعر «سفیر عشق» در اردبیل معرفی شدند
کد خبر: 3948412
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

برگزیدگان شعر «سفیر عشق» در اردبیل معرفی شدند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از معرفی برگزیدگان شعر «سفیر عشق» در فرهنگسرای بانوان اردبیل، خبر داد.

برگزیدگان شعر سفیر عشق در اردبیل معرفی شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یاسر محمدپور، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۹ دی‌ماه، در اختتامیه این جشنواره گفت: اعلام فراخوان شعر سفیر عشق که بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار و پاسداشت مدافعان سلامت، منتشر شده بود همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

وی بیان کرد: شعر سفیر عشق در موضوعات مدح حضرت زینب(س)، شجاعت، صبر و استقامت حضرت زینب(س)، شهدای سلامت، ایثار کادر درمان و پرستاران، جهادگران سلامت و خانواده هایشان و ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت، در این فرهنگسرا برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، افزود: علاقمندان آثار خود را در قالب‌های آزاد و به دو زبان فارسی و یا ترکی با قید مشخصات خود به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند که آثار ارسالی پس از دواری، برگزیدگان نهایی را معرفی کرد.

محمدپور، با اشاره به اسامی برگزیدگان شعر سفیر عشق، اظهار کرد: در بخش شعر ترکی وفا منافی(برگزیده در وصف و مدح حضرت زینب)، روزبه صمدی(برگزیده در وصف و مدح حضرت زینب(س)، میلاد فطین حور(برگزیده در موضوع مدافعان سلامت و در بخش شعر فارسی عادل تنظیفی(برگزیده در موضوع مدافعان سلامت، لیلا سفیدیان(برگزیده در موضوع مدافعان سلامت، مهناز خامه یار(برگزیده در موضوع مدح حضرت زینب(س)، حسین تنگبار (برگزیده در موضوع مدح حضرت زینب، پری قدیمی و توران قربانی برگزیده در موضوع مدح حضرت زینب(س)، معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha