راه‌اندازی آشپزخانه دائمی نیکوکاری در اردبیل
کد خبر: 3948398
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

راه‌اندازی آشپزخانه دائمی نیکوکاری در اردبیل

مدیرعامل مرکز نیکوکاری مهرپرور، از راه‌اندازی آشپزخانه دائمی نیکوکاری مهرپرور، مصادف با ایام سوگواری فاطمه زهرا(س)، در اردبیل خبر داد.

راه‌اندازی آشپزخانه دائمی نیکوکاری در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی امیرپور، مدیرعامل مرکز نیکوکاری مهرپرور، ۲۸ دی‌ماه، در آئین افتتاحیه آشپزخانه دائمی نیکوکاری مهرپرور، گفت: با راه‌اندازی این آشپزخانه دائمی توانستیم جزئی از مشکلات نیازمندان که قادر به تامین غذای روزانه خود نیستند را مرتفع کنیم.

وی بیان کرد: این مرکز نیکوکاری از مدت‌ها قبل کار خود را آغاز کرده و در روز‌های خاص غذا طبخ می‌شود، فلذا توانستیم با حمایت سپاه پاسداران حضرت عباس(ع)، همکاری کمیته امداد، ستاد اجرائی فرمان امام و خیرین عزیز استان اردبیل، در سطح ملی این آشپزخانه را بصورت دائمی راه اندازی کنیم و قطعا این کار مقدمه‌ای برای پیشرفت و گام‌های عظیم فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری مهرپرور، با بیان اینکه تهیه غذای گرم برای نیازمندان واقعی را از ۲ سال اخیر شروع کرده‌ایم، تصریح کرد: در سال‌های اخیر در مناسبت‌های مذهبی با پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، دین خود را به این قشر از جامعه ادا می‌کردیم و از زمان شیوع کرونا و اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و نیز توزیع بسته‌های معیشتی با افرادی از نیازمندان مواجه شدیم که به دلیل بیماری و زمین‌گیر بودن توان پخت غذای گرم را نداشتند و چشم به کمک‌های همسایگان داشتند.

وی هدف از ایجاد آشپزخانه دائمی را پاسخ به نیاز‌های این قشر خاص دانست و گفت: شرایط اقتصادی فعلی خانواده متاسفانه مشکلات سوتغذیه را نیز به دنبال دارد که وظیفه دانستیم با کمک همه خیرین و با هر میزان مساعدت این آشپزخانه را راه اندازی و روزانه حداقل یک وعده غذای گرم به این خانواده‌ها تحویل دهیم.

امیرپور، خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند تمام کمک‌های آنان به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید و در اجرای دقیق نیت‌های واقفانه خیرین با نظارت نهاد‌های حمایتی کوتاهی نخواهد شد.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری مهرپرور، با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی و ایام شیوع ویروس کرونا خیرین بیش از پیش به کمک نیازمندان آمدند، افزود: مرکز نیکوکاری مهرپرور در کنار فعالیت‌های اجتماعی با این اقدام نوعی فرهنگ‌سازی نیز انجام دادند تا به دستورات ائمه معصومین(ع) که معتقد بودند نباید در همسایگی مومنین کسی گرسنه بماند، عمل شود.

انتهای پیام
captcha