دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه اصلی تمامی مسئولان است
کد خبر: 3948029
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه اصلی تمامی مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: دیدار مستمر با خانواده‌های شهدا به عنوان یک وظیفه اساسی باید مورد توجه تمامی مسئولان استانی باشد.

دیدار با خانواده‌های شهدا وظیفه اصلی تمامی مسئولان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۷ دی‌ماه در دیدار با امام جمعه بیله‌سوار، اظهار کرد: با تمام جان و دل مدیون خانواده‌های شهدا و جانبازان هستیم که سرمایه‌های اجتماعی و، ولی نعمت‌های کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و جانبازان به کشورمان عزت و اقتدار بخشیده‌اند، گفت: باید قدردان این زحمات و صبر و فداکاری‌ها باشیم و یکی از این وظایف زمانی محقق می‌شود که دیدار با خانواده‌های شهدا را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده باشیم که در این زمینه تمامی مسئولان استان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: بررسی مسائل حوزه ترویج ایثار و شهادت و نیز برطرف‌سازی مشکلات و دغدغه‌های آنان جزو اولویت‌های اساسی برای ما است و به همین منظور می‌توانیم از طریق دیدار‌های چهره به چهره در این زمینه موفق عمل کنیم.

شاهی ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌های شهدای والامقام کشورمان یک اولویت اساسی و مهم است و در این زمینه باید به تمامی اهداف خود در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی جامه عمل پوشانده و دست یابیم.

وی اظهار کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های شهدای والامقام کشورمان و نیز رزمندگان و جانبازان عزیزمان دریغ کنیم، چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه تلاش و مجاهدت‌های این بزرگواران محقق شده است.

انتهای پیام
captcha