یکی از پتانسیل‌های فضای مجازی ارائه خدمات فرهنگی است
کد خبر: 3947748
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

یکی از پتانسیل‌های فضای مجازی ارائه خدمات فرهنگی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: فضای مجازی میتواند بستری برای تبادل علم و فرهنگ و یکی از پتانسیل‌های ارائه خدمات فرهنگی باشد.

یکی از پتانسیل‌های فضای مجازی ارائه خدمات فرهنگی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، ۲۵ دی‌ماه، در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌های استان در خصوص نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: یکی از پتانسیل‌های فضای مجازی ارائه خدمات فرهنگی است و نمایشگاه کتاب یک فرصت بزرگ برای تبادل علم و فرهنگ است.

وی با اشاره به مزیت‌های راه اندازی نمایشگاه مجازی، گفت: برطرف شدن معضل اصلی نمایشگاه فیزیکی، یعنی محدودیت‌های فضایی و مکانی است، در نمایشگاه مجازی تمام ناشران با هر تعداد کتاب(در چارچوب آیین نامه نمایشگاه) می‌توانند آثار خود را عرضه کنند، فلذا ضمن اینکه علاقمندان و خریداران کتاب در اقصا نقاط کشور، از رنج و هزینه سفر و حضور فیزیکی در نمایشگاه آسوده می‌شوند و به این ترتیب در هزینه‌های برگزاری نمایشگاه صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای صورت می‌گیرد و گام‌های بلندی در راستای گسترش عدالت فرهنگی برداشته می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان حوزه کتاب می‌توانند از یکم تا ششم بهمن ماه با مراجعه به سایت book.icfi.ir کتاب‌های مورد نیاز خود را از طریق نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهیه کنند و ۲۰ درصد تخفیف از سوی ناشران برای خریداران کتاب نیز پیش بینی شده و دانشجویان، طلاب، اساتید دانشگاه و اهل قلم نیز بن کتاب رایگان از ۲ میلیون تا ۵ میلیون ریال نیز دریافت خواهند کرد.

بحرالعلومی اظهار کرد: انتشارات‌های محقق اردبیلی، خط هشت و نایاب نیز از استان اردبیل به دلیل داشتند زیر ساخت‌های فروش اینترنتی توانستند در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به دیگر مزایایی این نمایشگاه، از ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور طبق قرارداد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت پست است که تا ۵۰ هزار ریال ارسال کتاب رایگان خبر داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تاکید کرد: پیامک‌های مربوط به این نمایشگاه تنها از طریق شماره ۳۰۰۰۴۱۴۱ و به صورت یک‌طرفه و بدون قابلیت دریافت پیام ارسال می‌شود و شرایط و ضوابط خرید کتاب در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سایت بار ئگزاری شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت از دیگر مزایای این نمایشگاه استفاده کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام ناشران، بن نمایشگاه، سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند و همچنین ارسال پیام از طریق منو «تماس با ما» فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق منو «پشتیبانی» در پنل کاربری «تیکت» ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha