تجلیل از برگزیدگان اردبیلی در جشنواره قرآنی «باران وحی»
کد خبر: 3947736
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

تجلیل از برگزیدگان اردبیلی در جشنواره قرآنی «باران وحی»

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۳ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل که در جشنواره کشوری «باران وحی» حائز رتبه‌های برتر شده بودند، طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از برگزیدگان اردبیلی در جشنواره قرآنی «باران وحی»به گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، حامد رضایی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، ۲۴ دی‌ماه، در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره کشوری «باران وحی» که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر برگزار شد، گفت: جشنواره قرآنی «باران وحی» در فضای مجازی برای خانوار تحت حمایت برگزار شد که با هماهنگی‌های به عمل آمده مورد استقبال خانوار تحت حمایت به خصوص نوجوانان و جوانان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی «باران وحی» در چهار رشته ادبی، هنری، آوایی و معارفی در سطح کشور برای دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار شد، بیان کرد: از بین بیش از ۱۰ هزار دانش آموز شرکت کننده، ۵۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل بودند که درخشش بسزایی در طول برگزاری جشنواره داشتند.

رضایی با بیان اینکه از بین این ۵۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت اردبیلی، ۲۰۰ نفر رتبه‌های استانی و کشوری را کسب کردند، افزود: از کل برگزیدگان کشوری، ۲۳ نفر دانش آموزان تحت حمایت این نهاد بودند که حائز رتبه‌های برتر در سطح کشور شدند و طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه جشنواره «باران وحی» با هدف ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآنی برگزار شد، گفت: ایجاد نشاط و امید با رویکرد «انس به قرآن» از دیگر اهداف مهم این جشنواره بوده است.

وی با اعلام اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در رأس برنامه‌های این نهاد قرار دارد، بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوار تحت حمایت است که با برگزاری جشنواره‌های قرآنی و کارگاه‌های آموزشی متعدد درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

رضایی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مددجویان در جشنواره قرآنی «باران وحی» موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته آن‌ها شده است، گفت: این جشنواره با رویکرد نوین و تغییر رویکرد‌های قبلی در حوزه فعالیت‌های قرآنی و مبتنی بر فضای مجازی و با توجه به تدبیر در قرآن و تاثیر قرآن در لحظه لحظه زندگی مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همواره درصدد هستیم کانون گرم خانوار‌های تحت حمایت را با معنویت بسیار همراه کنیم، افزود یکی از راهکار‌های مقابله با فقر و رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر، ارتقای سطح فکری و فرهنگی آن‌ها است که این امر می‌تواند مسیر خوداتکایی مددجویان را هموارتر سازد.

انتهای پیام
captcha