حفظ هویت و تمدن یک کشور به معنای واقعی هنر است
کد خبر: 3947500
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

حفظ هویت و تمدن یک کشور به معنای واقعی هنر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: حفظ هویت یک کشور به معنای واقعی هنر است و هر کسی پا در این عرصه گذاشته و برای دفاع از هویت و تمدن خود تلاش کرده، هنرمند است.

حفظ هویت و تمدن یک کشور به معنای واقعی هنر استبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۴ دی‌ماه در مراسم یادواره شهدای هنرمندان شهرستان بیله‌سوار، اظهار کرد: شهادت هنر مردان خداست و هر کسی به درجه رفیع شهادت برسد هنرمند است که ما باید قدردان تمام ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدای کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: هنر الهی انگیزه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است که اصالت واقعی انسان را در این مدت بر همگان نشان دادند و نباید هیچ گاه یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان از ذهن‌ها فراموش شود، بلکه باید در ترویج این هنر به معنای واقعی قدم برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: هنرمندان جزو برگزیدگان خداوند متعال هستند و شهادت در راه خدا و رسیدن به معنویت و تعالی با هنر تجلی می‌شود که باید در این زمینه با ادامه راه شهدای والامقام در برابر آنان ادای دین کنیم.

بحرالعلومی اظهار کرد: ایستادگی در جبهه‌های حق علیه باطل از مکتب اهل بیت(ع) تأسی گرفته و همان طور که راه کربلا و عاشورا همیشه ادامه‌دار است، راه شهدای والامقام کشورمان که از جان و مال خود برای دفاع از کیان کشور دفاع کرده‌اند نیز ادامه‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: حفظ هویت یک کشور به معنای واقعی هنر است و هر کسی پا در این عرصه گذاشته و برای دفاع از هویت و تمدن خود تلاش کرده است، هنرمند است که باید قدر چنین افرادی را دانست و برای رسیدن به تعالی و پیشرفت معنوی کشور گام برداشت.

انتهای پیام
captcha