توزیع غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل
کد خبر: 3947196
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

توزیع غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: روزانه یک هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل در قالب برنامه تبرکات فاطمی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

توزیع غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۲۲ دی‌ماه گفت: در ادامه برنامه تبرکات فاطمی روزانه یک هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید صدرالدین(ع) تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

ستوده تشریح کرد: هزینه‌های تهیه بسته‌های معیشتی و غذای گرم از محل موقوفه‌های مرتبط با ایام فاطمیه و نیز مشارکت خیران شریف استان اردبیل تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ فاطمی، فرهنگی جامع است که بهترین و بالاترین ارزش‌ها شامل می‌شود، اضافه کرد: زمان اجرای برنامه در طول ایام فاطمیه از ۸ تا ۲۸ دی‌ماه است و در بقعه‌های متبرکه‌ای که برپایی مجلس عزا مقدور باشد، مراسم روضه‌خوانی و سخنرانی برگزار و در سایر شهرستان‌ها برنامه بدون حضور جمعیت اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه بیش از یک هزار پرس غذای گرم همزمان با مراسم یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی و سوگواره یاس نبوی در بین نیازمندان استان توزیع شد، افزود: بر این اساس تعداد ۱۴ دیگ غذا در امامزاده عبدالعزیز(ع) نیار طبخ گردید که ۱۲۰۰ پرس در بین نیازمندان آن منطقه توزیع شد و همچنین بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی در مسجد علیه اردبیل، ۵۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان ساکن حاشیه شهر اردبیل، تعداد ۲۵۰ بسته نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha