دسته‌روی هیئت‌های مذهبی لرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)
کد خبر: 3947052
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود؛

دسته‌روی هیئت‌های مذهبی لرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی لرستان از دسته‌روی هیئت‌های این استان در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد.

ارسالی//دسته‌روی هیئات لرستان در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، نائب‌رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور، ۲۲ دی‌ماه در جلسه شورای هیئت‌های مذهبی لرستان که با محوریت برگزاری مراسم ایام فاطمیه برگزار شد، اظهار کرد: جامع کمالات در وجود دخت پیامبر اسلام(ص) است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی لرستان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و برنامه‌ریزی ایام دهه فجر، افزود: دسته‌روی هیئت‌های مذهبی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که بیشتر هیئت‌ها زنجیرزنی به سبب نظمی که در فاصله‌گذاری دارند، مدنظر است.

وی با اشاره به برگزاری محله‌محور برنامه‌های هیئت‌های مذهبی کشور و لرستان، گفت: سیاه‌پوش کردن سطح شهرستان‌ها، حضور در فضای مجازی، تهیه سخنرانی‌ها و مداحی‌های مختصر و مفید، باز نشر در فضای مجازی و استفاده از سخنرانان شاخص در شهرها برنامه‌های شاخص هیئت‌های مذهبی کشور در ایام فاطمیه خواهد بود.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این نشست بیان کرد: فاطمیه خط قرمز شیعه است، اگر سقیفه‌ ایجاد نمی‌شد شاید فاطمیه، واقعه کربلا و صلح امام حسن(ع) اتفاق نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: در سقیفه حق امام را گرفتند کما اینکه اگر در هر عصر و زمانی بنا باشد امام به حقی امامت کند، دوباره جریان سقیفه خود را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه از برنامه‌های تمام هیئت‌های مذهبی حمایت می‌شود و نباید هیئت تعطیل شود، گفت: هیئت با فضای مجازی درست نمی‌شود بلکه نتایج باید در فضای مجازی منعکس شود کمااینکه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر لزوم حمایت از مسئولان هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و یادآور شد: مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها به اندازه توان خود، موظف به حمایت از هیئت‌های مذهبی هستند.

انتهای پیام
captcha