وبینار تخصصی بین‌المللی «یایلیق» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3946813
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

وبینار تخصصی بین‌المللی «یایلیق» در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: وبینار تخصصی بین‌المللی «یایلیق» با موضوع جایگاه عفاف و حجاب در شعر و ادبیات، در اردبیل برگزار می‌شود.

وبینار تخصصی بین‌المللی «یایلیق» در اردبیل برگزار می‌شودامیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: نشست تخصصی بین‌المللی «یایلیق» روز شنبه ۲۷ دی‌ماه سال‌جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با حضور اندیشمندانی از ایران، آذربایجان و ترکیه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، می‌توانند به نشانی online.exir-ac.ir/ch/mahfel مراجعه کرده و با گزینه میهمان در این وبینار شرکت کنند.

رجبی بیان کرد: در این نشست تخصصی، نورسته ابراهیم‌آوا رییس شورای زنان حزب اسلامی آذربایجان، زهرا جانکان کارشناس ارشد گویش‌ها و ادبیات ترکی معاصر، مهدی میرزا رسول‌زاده دبیر محفل ادبی شمس عطار اردبیلی، گولاره مونس عضو اتحادیه کانون نویسندگان جمهوری آذربایجان و میهن کریمی شاعر و مترجم زبان و ادبیات ترکی آذربایجانی حضور خواهند داشت.

گفتنی است، این نشست تخصصی بین‌المللی «یایلیق» جایگاه عفاف و حجاب در شعر و ادبیات ایران، قفقاز و آنادولو با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، حوزه هنری استان، بنیاد عفاف و حجاب، محفل ادبی شمس عطار اردبیلی و سایر ارگان‎های فرهنگی استان، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha