شهید سلیمانی؛ مظهر غیرت و امید مستضعفان جهان
کد خبر: 3938877
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

شهید سلیمانی؛ مظهر غیرت و امید مستضعفان جهان

مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت، امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود.

شهید سلیمانی؛ مظهر غیرت و امید مستضعفان جهانعلی دانش، مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با بیان اینکه سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت و نیز امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید، اما شهادت این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، برای جهان اسلام ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر است.

وی اظهار کرد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) هر پرچمی که از دستان توانمند سرداری بیفتد از سوی سرداری دیگر بر افراشته خواهد شد.

دانش گفت: سردار سلیمانی از بزرگ‌مردان دلیری بود که خود را وقف خدمت به مظلومان و ستمدیده‌ها کرده بود و یاد و خاطره این شهید مبارزه با استکبار همواره در یاد‌ها خواهد ماند.

مدیر هنری اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، بیان کرد: برنامه تلویزیونی «هنر آیناسی» به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور هنرمندان حوزه هنری استان اردبیل روز جمعه ۷ آذر ماه ۱۳۹۹ از صدا‌و سیمای مرکز اردبیل پخش شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه شاعرانی مانند عادل تنظیفی، سیدسعید اطهر و سعید اقبالی به  اجرای شعرخوانی پرداخته، سیدسعید اطهر نیاری به معرفی کتاب عقیق سرخ سلیمانی و بهمن حیدری در رابطه با تولید و کتابت وصیت‌نامه، حسین آزاد و مهران رجبعلی‌زاده به توضیحاتی در رابطه با تولید پوستر به مناسبت شهادت سردار و امیر رجبی در ارتباط با شهادت سردار سلیمانی و نقش هنرمندان در شناساندن چهره‌های برتر کشور  سخنانی را بیان کردند.

گفتنی است، «هنر آیناسی» عنوان برنامه‌ای است که هر دو هفته یک‌بار روز‌های جمعه از سیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می‌شود. این برنامه شامل بخش‌های مختلف از قبیل رویداد‌های هنری، معرفی هنرمندان، گفت‌‌وگو و نقد و نظر است.

 

انتهای پیام
captcha