برگزاری محفل انس با قرآن در اردبیل
کد خبر: 3938802
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

برگزاری محفل انس با قرآن در اردبیل

فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، گفت: محفل انس با قرآن کریم هدیه به شهدا مدافعان سلامت در این پایگاه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن هدیه به شهدا مدافعان سلامت در اردبیلفاطمه خدایی، فرمانده پایگاه ام لیلا حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: محفل انس با قرآن کریم به همت اعضا و شورای پایگاه و مربیان صالحین برگزار شد.

فرمانده پایگاه حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، تاکید کرد: تکیه بر نقاط مشترک پیروان ادیان آسمانی و پایبندی به اصول انسانی، تلاش برای ریشه کنی هرگونه ناهنجاری، ناپاکی، اختلاف و مخالفت با حق و درستی، شاخص هایی می‌باشد که ظرفیت جهان شمولی قرآن را به نمایش گذاشته است.

خدایی بیان کرد: شهدای ما با قرآن کریم و صلوات عجیل بودند و نسل امروز با توسل به این کتاب آسمانی و نام ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کنند تا راه شهدا را ادامه دهند، در چنین روز‌های بیماری توسل به قرآن کریم برای رفع این بیماری از جهان می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

وی اظهار کرد: محافل انس با قرآن یاد شده در زمانی کوتاه با همسرایی اسما‌‌‌ الحسنی و قرائت قرآن کریم قرائت شد تا به نحوی به کادر درمان امید و پیام همدلی و همراهی داده شود.

فرمانده پایگاه حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه معنوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

خدایی تصریح کرد: چنین برنامه‌های معنوی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانان به عنوان افراد متدین در جامعه داشته باشد.

فرمانده پایگاه حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، تاکید کرد: با توجه شرایط اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان در جامعه نیازمند انس و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با قرآن کریم هستیم.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن کریم همیشه مخاطبان زیادی داشته و امیدواریم بتوانیم با این برنامه زمینه ترویج فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کرده باشیم.

انتهای پیام
captcha