توزیع ۱۰۰۰ کارت هدیه بین نیازمندان اردبیلی
کد خبر: 3938292
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

توزیع ۱۰۰۰ کارت هدیه بین نیازمندان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همکاری دفتر نمایندگی «آستان قدس رضوی» ۱۰۰۰ کارت هدیه در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند توزیع شد.

توزیع ۱۰۰۰ کارت هدیه بین نیازمندان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، دهم آذرماه، در دیدار با حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، گفت: براساس تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی درصدد هستیم بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر استان را به خصوص در شرایط خاص کنونی برطرف کنیم.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰۰ کارت هدیه در بین خانوار‌های تحت حمایت آسیب‌دیده از ویروس کرونا، بیان کرد: یکی از اقدامات برجسته در قالب این تفاهمنامه، دستگیری از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت آسیب‌دیده از کرونا است که وضعیت اقتصادی آن‌ها نیز در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

دشتی با بیان اینکه تفاهمنامه مذکور به منظور گسترش همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و حمایتی منعقد شده است، افزود: تلاش داریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بتوانیم یاریگر مستمندان و محرومان استان اردبیل باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هرچقدر هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد با کمیته امداد بیشتر شود، خدمات کیفی‌تری به مستضعفان جامعه ارائه خواهد شد، گفت: از یکایک خیران، نیکوکاران، حامیان، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی همسو کمال قدردانی را داریم که می‌کوشند مشکلات اقشار آسیب‌پذیر کاهش یابد.

وی با بیان اینکه امید است در قالب پویش «ایران همدل» و با هدف دستگیری از فقرا و نیازمندان، بیش از پیش شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه باشیم، تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اقشار جامعه دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند که باید با همیاری و همکاری گسترده‌تر به یاری آن‌ها بشتابیم.

دشتی با اعلام اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین کمیته امداد و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل، اظهار کرد: همچنان همکاری‌های چندجانبه ادامه دارد تا بتوانیم نقش مطلوب‌تری را در رفع گرفتاری‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل ایفا کنیم.

انتهای پیام
captcha