کرونا، ویروسی که همدلی را مُسری کرد
کد خبر: 3938254
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

کرونا، ویروسی که همدلی را مُسری کرد

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه در شرایط سخت، همه باید در کنار هم باشیم و با همدلی کار‌ها را پیش ببریم، افزود: آن چه در قالب کمک‌های مؤمنانه توزیع می‌شود، تنها بخشی از نیاز‌های جامعه متأثر از کرونا است و بخشی دیگر با اتحاد و تبیین فرهنگ همدلی در سطح جامعه اتفاق می‌افتد.

کرونا، ویروسی که همدلی را مُسری کردحجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی، روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: نقش‌آفرینی در زمینه مقابله مردمی با کرونا، مقابله با تزریق ناامیدی در جامعه توسط دشمنان و مواسات و همدلی در شرایط نابسامان اقتصادی در زمره محور‌های تبیین شده برای هیئت‌های مذهبی در این دوران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام چهل سال است که بی‌وقفه علیه کشور، نظام، انقلاب و اسلام دسیسه می‌کنند، افزود: آنچه کشور ما را در برابر این همه دسیسه ایمن نگاه داشته، توکل به خدا و در کنار آن ایمان، مقاومت، بصیرت، همدلی، اقتدار و تدبیر امام و رهبری و اخلاص شهدا بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: ملت ایران، پیشرفت، مقاومت و عزت خود را از خدا دارد در حالی که دشمنان، عزت ما را بر نمی‌تابند و از پیشرفت ما ناراحت و نگران هستند و همواره درصدد قرار دادن مردم در مسیر سقوط و بردگی خود هستند.

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، تصریح کرد: مردم باید در شرایط کنونی از فتنه‌های دشمنان آگاه باشند و در کنار مشکلات، متوجه باشند که ما اکنون به واسطه پیشرفت‌های علمی چه جایگاهی در دنیا داریم و چه شکست‌هایی به دشمنان داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: آن چه در این شرایط کرونایی اهمیت دارد، همدلی، همبستگی و انسجام بخشی به آن و توزیع هدفمند کمک‌ها برای جامعه نیازمند استان است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در شرایط سخت، همه باید در کنار هم باشیم و با همدلی کار‌ها را پیش ببریم، افزود: آن چه در قالب کمک‌های مؤمنانه توزیع می‌شود، تنها بخشی از نیاز‌های جامعه متأثر از کرونا است و بخشی دیگر با اتحاد و تبیین فرهنگ همدلی در سطح جامعه اتفاق می‌افتد.

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است، گفت: روحیه ایمان، معنویت، اعتقاد به قیامت، زندگی اخروی، اخلاص، اتحاد و استقامت ملت ایران را در همه صحنه‌ها به پیش برده و به ملتی سرآمد تبدیل کرده و این ویژگی‌های ملت ایران برای مستکبران گران تمام شده است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و غرب چهل سال است هر توطئه‌ای کرده اند، شکست خورده و این اتفاقات به برکت رهبری‌های امام و رهبری، مقاومت مردم، صلابت و اقتدار بسیجیان رقم خورده و الگوی کامل این صلابت و اقتدار، شهید سردار قاسم سلیمانی است.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: ملت ایران تاکنون در برابر همه فتنه‌های دشمنان مقاومت کرده و از این پس نیز مقاومت می‌کند تا به رشد و تعالی و پیشرفت برسد و برای تحقق این امر همه باید با اتحاد و یکپارچگی به میدان بیایند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به تلاش، از خودگذشتگی و همکاری مردم و نهاد‌ها در دوران شیوع کرونا تاکید کرد: بی‌شک آنچه در راه خدا صرف و انفاق می‌شود، بر اساس وعده خداوند، چندین برابر جبران می‌شود و، چون امید به خدا در میان اصناف و بازاریان و خیران ما وجود دارد، خداوند متعال جبران خواهد کرد.

روحانی مبلغ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، گفت: بر اساس آیات الهی، اگر ملتی بنا را بر این بگذارند که به یکدیگر رحم کنند، خدا نیز به آن‌ها رحم خواهد کرد و هرکس که به بنده خدا ظلم کرد، خدا او را ریشه‌کن خواهد کرد.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha