طرح «راه سلیمانی» گام دیگری در راستای خدمت به مردم اردبیل
کد خبر: 3938077
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

طرح «راه سلیمانی» گام دیگری در راستای خدمت به مردم اردبیل

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل از آغاز برگزاری طرح «راه سلیمانی» با هدف تامین بخشی از اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و ... جهت هدیه به نیازمندان خبر داد.

طرح «راه سلیمانی» گام دیگری در راستای خدمت به مردم اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل، نهم آذرماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل با اشاره به ابلاغ طرح «راه سلیمانی» از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به ادارات اوقاف سراسر کشور اظهار کرد: این طرح در استان اردبیل از اول آذر الی ۱۳ دی‌ماه به مناسبت شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

وی افزود: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و ... به نیازمندان هدیه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در ادامه این طرح ۲۰ هزار پرس غذای گرم نیز از محل درآمد موقوفات و مشارکت خیرین بزرگوار استان و با مشارکت امامزادگان پخت و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

وی افزود: استفاده از درآمد موقوفات، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تامین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده گفت: درسطح استان اردبیل تعداد ۱۷۸ بقعه متبرکه وجود دارد که بقاع شاخص استان در این طرح مشارکت خواهند نمود.

انتهای پیام
captcha