اعلام نتایج مسابقه «خانه‌های نورانی» در اردبیل
کد خبر: 3938023
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

اعلام نتایج مسابقه «خانه‌های نورانی» در اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: منتخبان مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» که همزمان با هفته وحدت و گرامیداشت میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شده بود، اعلام شد.

اعلام نتایج مسابقه «خانه‌های نورانی» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، نهم آذرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: منتخبان مسابقه عکس و نقاشی «خانه‌های نورانی» که با شعار «هر خانه یک مسجد» همزمان با هفته وحدت و گرامیداشت میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شده بود، اعلام شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: علاقمندان با ارسال عکس یا نقاشی با موضوع نماز فردی و نماز جماعت به صورت خانوادگی، تلاوت قرآن کریم و دعاخوانی و عبادت در خانه به دبیرخانه این مسابقه مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تا سن ۱۴ سالگی است و به صورت استانی برگزار شد و پینار چشمه نور، پارسا کیوان نژاد، هانا زعفری و نیلوفر پورقلیزاده از شهرستان‌های اردبیل و خلخال در بخش نقاشی به عنوان منتخب توسط هیات داوران شناخته شدند.

سقاء، افزود: آیلین فصیحی، آنیل ستاریان، رحیمه مدنی، شورانگیز نوروزی، شایان شیری، بنیامین موسی زاده، داور فرجی، سید یگانه حسینی، طاهره باقری و نارشین قلی پور نیز در بخش عکس از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی و مشگین شهر برگزیده نهایی معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha