روحیه بسیجی الگوی کارآمد جهانی است
کد خبر: 3937530
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

روحیه بسیجی الگوی کارآمد جهانی است

فرمانده حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل گفت: فرهنگ ناب بسیجی مهمترین مؤلفه خیزش و جهش در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی و روحیه بسیجی الگوی کارآمد جهانی است.

روحیه بسیجی الگوی کارآمد جهانی استرقیه دخت آذر، فرمانده حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: عصاره فرهنگ ناب بسیجی، ایثار و از خود گذشتگی‌ها است. مروری اجمالی بر آن چه تاکنون در عرصه‌های مختلف جامعه با حضور تفکر بسیجی صورت گرفته است، مؤید این نکته خواهد بود.

وی تصریح کرد: بسیج، فرهنگ غالبی است که باید در جامعه کنونی ایران اسلامی در مسیر توسعه و سازندگی تا عدالت محوری و مهرورزی حضوری جدی و مؤثر داشته باشد.

دخت آذر بیان کرد: بسیج نه در طول سال‌های ابتدای پر التهاب پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز نقش ارزنده‌ای در دفاع از حریم ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت.

فرمانده حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل خاطر نشان کرد: بسیج خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بوده و هیچگاه از ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی استکبار جهانی دست نکشیده است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بسیج پای ثابت مبارزه با این ویروس خطرناک بوده، تصریح کرد: بسیج همواره در حل مشکلات و معضلات کشورمان پیش قدم بوده که تولید ماسک، مواد ضدعفونی و توزیع پک‌های بهداشتی از جمله فعالیت‌های بسیج در حوزه سلامت در ایام شیوع کرونا بوده است.

دخت آذر تاکید کرد: طرح پویش اهدای خون به مناسبت هفته بسیج در اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز انتقال خون سراسر استان آغاز شده است و ششم آذرماه حوزه ۶ خواهران و پایگاه‌های آن از ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۸ در مرکز انتقال خون استان واقع در جنب بیمارستان فاطمی مراجعه کنند.

فرمانده حوزه ۶ بانوان حضرت سمیه(س) اردبیل خاطر نشان کرد: اهدای خون یکی از وظایف مردم نوع‌دوست بویژه بسیجیان است چراکه بسیج اساسا به دنبال خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم بویژه مستضعفین است.

وی به ایام کرونا اشاره کرد و گفت: مسئولین انتقال خون استان اردبیل با فراهم کردن امکانات لازم، ایمنی اهدا کنندگان خون را تضمین کرده اند بنابراین افراد علاقمند به اهدای خون بدون دغدغه و در کمال آرامش می‌توانند با مراجعه به مراکز انتقال خود نسبت به ادای وظیفه انسانی خود اقدام کنند.

دخت آذر اظهار کرد: در طرح پویش همدلی برای اهدای خون که در راستای کمک مومنانه است، بسیجیان اقشاز مختلف بسیج هر روز از هفته بسیج با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون حضور پیدا کرده و ضمن اهدای خون، جلوه‌ای تماشایی از ایثار و فدارکاری بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.

خبرنگار: فائزه ندایی

انتهای پیام
captcha