تجلیل از نویسندگان اردبیلی در هفته بسیج
کد خبر: 3937522
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

تجلیل از نویسندگان اردبیلی در هفته بسیج

مسئول کانون فرهنگی هنری توحید اردبیل گفت: آئین تجلیل از فعالان نویسنده کانون فرهنگی هنری توحید همزمان با هفته کتاب و بسیج در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر برگزار شد.

تجلیل از نویسندگان اردبیلی در هفته بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد رضا صادق نژاد، مسئول کانون فرهنگی هنری توحید اردبیل، ششم آذرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: آئین تجلیل از فعالان نویسنده کانون فرهنگی هنری توحید همزمان با هفته کتاب و بسیج در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر برگزار شد.

وی تصریح کرد: این ویژه برنامه با حضور مدیران ارشد مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و نویسندگان کتاب و فعالان فرهنگی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

صادق نژاد، بیان کرد: در این مراسم از محبی مدیر تولید مجتمع به عنوان نویسنده ۵ کتاب و فرشته رضایی و صونا خدابندلو از اعضای کانون فرهنگی هنری توحید با اهدای لوح قدردانی شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری توحید اردبیل اظهار کرد: کتاب یک وسیله دانایی برای افراد جامعه است که توسط نویسندگان و مولفان متولد می‌شود و باید قدردان خلاقیت‌های این طیف قلم به دست باشیم.

وی افزود: این مجتمع صنعتی نیز تلاش کرده با ایجاد کانون فرهنگی هنری در قلب یک مرکز صنعتی مروج فعالیت‌های فرهنگی از جمله کتاب و کتابخوانی باشد.

صادق نژاد خاطرنشان کرد: هر ساله نمایشگاه کتاب در این مجتمع برای کارگران برگزار می‌شود و در سال‎جاری با اهدا کتاب و تجلیل از نویسندگان برتراستان تلاش کرده ایم تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج دهیم.

انتهای پیام
captcha