یاری‌رسانی کمیته امداد اردبیل به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا
کد خبر: 3937520
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

یاری‌رسانی کمیته امداد اردبیل به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار رسیدگی به خانوار تحت حمایت، یاری‌رسانی به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا را در دستور کار قرار دادیم تا این خانواده ها دچار آسیب های بیشتر نشوند.

جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهدای کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ششم آذرماه، در مراسم گرامی‌داشت چهل‌ویکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین که با حضور مسئول بسیج کارمندان و اعضای شورای بسیج کمیته امداد استان بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در سالن جلسات «شهید آخربین» این نهاد برگزار شد، گفت: همواره امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل با تقوا، تعهد، نظم و خدمت بی‌منت به خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه انجام امور با حداقل هزینه و صرفه‌جویی در بیت‌المال از جمله فعالیت‌های امدادگران بسیجی این نهاد است، افزود: تمامی کارکنان کمیته امداد استان اردبیل بسیجی‌وار و جهادی در تلاش و کوشش هستند تا بخشی از مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه برطرف شود.

دشتی با اشاره به اقدامات امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل در مراحل نخست و دوم پویش «ایران همدل»، بیان کرد: در کنار رسیدگی به خانوار تحت حمایت، یاری‌رسانی به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا را در دستور کار قرار دادیم تا این خانواده‌ها دچار آسیب‌های بیشتر نشوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه امدادگران این نهاد، بسیجی‌وار و جهادی درصدد کاهش آلام نیازمندان هستند، گفت: در کنار خیران و نیکوکاران می‌کوشیم تا علاوه بر رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت، به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک کنیم.

وی با بیان اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، افزود: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان وظیفه‌ای همگانی است که در این زمینه آماده همکاری‌های گسترده‌تر با کمیته امداد هستیم.

دشتی با اشاره به اینکه با تلاش پایگاه مقاومت شهدای کمیته امداد زمینه رفع مشکلات اساسی اقشار آسیب‌پذیر فراهم شده است، اظهار کرد: امدادگران بسیجی این پایگاه با روحیه‌ای جهادی برای رفع مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت در کوشش هستند تا شرایط اقتصادی آن‌ها بهتر شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم از خدمات «جعفر مکارمی خوش‌اخلاق» فرمانده سابق تقدیر و «داداش نوعی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهدای کمیته امداد استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام
captcha