سامانه آموزشی جهاددانشگاهی کمک شایانی به نظام آموزشی کشور می‌کند
کد خبر: 3937187
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

سامانه آموزشی جهاددانشگاهی کمک شایانی به نظام آموزشی کشور می‌کند

معاون آموزشی جهادانشگاهی استان اردبیل گفت: سامانه آموزشی جهاددانشگاهی با نام امجد در شرایط شیوع ویروس کرونا، کمک شایانی به نظام آموزشی کشور می‌کند.

سامانه آموزشی جهاددانشگاهی کمک شایانی به نظام آموزشی کشور می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزشی جهادانشگاهی استان اردبیل، چهارم آذرماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: جهاد دانشگاهی استان اردبیل با برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی عمومی و تخصصی، در راستای توانمندسازی و مهارت‌افزایی افراد و کارکنان دستگا‌های اجرایی موثر عمل کرده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای قرارداد منعقد شده جهاددانشگاهی استان با دفتر امور شهری و شورا‌ها استانداری اردبیل، دوره‌های آموزشی «آشنایی شهرداری‌ها با مسائل مالی و معاملاتی»، «اصول هزینه و صدور اسناد مالی» و «ارائه نرم افزار مالی شهرداران» برای مدیران شهری و کارشناسان مالی شهرداری‌های استان اردبیل به صورت مجازی در سامانه آموزشی جهادانشگاهی به میزان ۳۲۰ نفر ساعت برگزار شد.

معاون آموزشی جهادانشگاهی استان اردبیل از برگزاری شش دوره آموزش مجازی برای کارکنان شرکت گاز استان اردبیل در سالجاری خبر داد و افزود: به منظور توانمندسازی کارکنان این شرکت، دوره آموزشی «مدیریت واکنش در شرایط اضطراری» به صورت آنلاین برای سی نفر برگزار شد.

کوهی با اشاره به برگزاری آزمون‌های آنلاین دستگاه‌های اجرایی در سامانه آموزشی جهادانشگاهی، اظهار کرد: برگزاری آزمون جامع «قبل از تاسیس مراکز مثبت زندگی» و «آشنایی با ره یافت‌های مشارکتی و تسهیل‌گری» با شرکت بیش از ۲۵۰ نفر در سامانه امجد در قالب قرارداد آموزشی منعقد شده با اداره کل بهزیستی استان اردبیل، از دیگر فعالیت‌های این معاونت در آبان ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه در شرایط حال حاضر جامعه که پیشگیری از شیوع کرونا اولویت دارد می‌توان از ظرفیت آموزش‌های مجازی برای مهارت‌افزایی استفاده کرد، افزود: این نهاد در راستای توانمندسازی و مهارت‌افزایی آماده همکاری با نهادها، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی می‌باشد.

انتهای پیام
captcha