فرهنگ جهادی عنصر اصلی تفکرات بسیجی است
کد خبر: 3937149
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

فرهنگ جهادی عنصر اصلی تفکرات بسیجی است

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: بسیج لشگری مسلح به سلاح ایمان و مجهز به عشق و ایثار است و فرهنگ جهادی عنصر اصلی در تفکرات بسیجی است.

فرهنگ جهادی عنصر اصلی در تفکرات بسیجی استحسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج گنج تمام نشدنی برای کشور است، ایدئولوژی اصیل بسیج برای مردم حیرت جهانیان را برانگیخته است و مشاهده می‌شود که در طول تاریح بسیج دوست را از دشمن تشخیص داده و گرفتار جناح‌ها نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل بیان کرد: حضور جهادگرانه بسیج در تمامی عرصه‌ها قابل توجه است تا جایی که در طول تاریخ، بسیج عامل وحدت و انسجام ملی شده و حضور بسیج آرامش، اقتدار و سربلندی و سرافرازی را رقم زده است.

دهقانی‌نیا، خاطر نشان کرد: بسیج لشگر مظلومی است که در روز عاشورا، رگبار الله اکبر و فریاد تکبیر‌ها نام بسیج یاد آور خاطره عزیز‌ترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست وشجره طیبه ودرخت تنومند وپر ثمره‌ای است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل وتراوت یقین وحدیث عشق می‌دهد.

وی تصریح کرد: تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است، بسیجیان نیازی به تجلیل ما ندارند ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان در همه عرصه‌ها نیاز داریم و جنگ آزمون خوبی برای صف مدعیان و مردان حقیقت بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل با بیان اینکه بسیج عامل امنیت روانی و اجتماعی است، گفت: بسیج افتخار و ارزشی برای جامعه ایرانی اسلامی محسوب می‌شود و این نیروی مردمی بار‌ها نشان داده که مخالف افراط و تفریط است.

وی افزود: بسیجی یعنی پیرو رهبری و سپاه، ارتش، دستگاه‌های دولتی و تمامی آحاد باید بسیجی باشند و تفکر بسیجی باید در جامعه جاری و ساری شود چرا که اگر چنین باشد می‌توان در مقابل تمام زورگویی و خیانت‌های دشمنان ایستادگی کرد.

دهقانی‌نیا، اظهار کرد: بسیج تندیس پایداری، رمز جاوید مبارزه با ظالمان و نام مردانی است که در هولناک‌ترین لحظات زندگی با بی اعتنا به نام از مال و منال بریده، از قله ترس گذشته ودشت خطر را در می‌نوردند وبا خون خود رنگ پیروزی را در مرتفع‌ترین آسمان ایثار به اهتزازدرمی آورند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: بسیج لشگری مسلح به سلاح ایمان و مجهز به عشق و ایثار است و فرهنگ جهادی عنصر اصلی در تفکرات بسیجی است.

انتهای پیام
captcha