برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «راهکار‌های افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه‌ها» در اردبیل
کد خبر: 3936972
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «راهکار‌های افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه‌ها» در اردبیل

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: کارگاه آموزشی مجازی «راهکار‌های افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه‌ها» از طریق فضای مجازی و آنلاین در جهاددانشگاهی اردبیل برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «راه کار‌های افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه ها» در جهاددانشگاهی اردبیلحمیده شهبازی، مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «راهکار‌های افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه‌ها» در جهاددانشگاهی اردبیل، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل، چهارم آذر‎ماه، ساعت ۱۱ صبح، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی با تدریس حسین بشیری گیوی، جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی، برگزار خواهد شد و همه علاقمندان به خصوص جوانان و دانشجویان به صورت رایگان می‌توانند در این کارگاه آموزشی مجازی شرکت کنند.

مسئول فرهنگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه، می‌توانند به نشانی amjad.jde.ir/ar، نام جلسه A فرهنگی مراجعه کنند و با نام کاربری نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده و با رمز عبور ۹۹۴۵ وارد کارگاه شوند.

انتهای پیام
captcha