انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین خانه مطبوعات و جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3936913
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین خانه مطبوعات و جهاددانشگاهی اردبیل

تفاهم‌نامه همکاری بین خانه مطبوعات و جهاددانشگاهی استان اردبیل به منظور گسترش همکاری فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین خانه مطبوعات و جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، سوم آذرماه با بیان اینکه این تفاهم‌نامه زمینه همکاری‌های مشترک را فراهم خواهد کرد، افزود: خانه مطبوعات ظرفیت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های مفید جامعه است به همین خاطر می‌تواند با هدایت اطلاع‌رسانی در مسیر صحیح خود در جهت معرفی فعالیت‌های مفید جامعه، موجب امیدآفرینی در جامعه ‎شود.
اوچی یادآور شد: خدمات آموزشی جهاددانشگاهی به منظور مهارت افزایی در پنج مرکز آموزشی این نهاد در اردبیل و شهرستان‌های پارس‌آباد و گرمی ارائه می‌شود که خانه مطبوعات می‌تواند از این پتانسیل برای ارائه آموزش و توانمندسازی جامعه هدف خود استفاده کند.
وی ارائه خدمات درمانی چکاپ رایگان برای معرفی‌شدگان خانه مطبوعات توسط جهاددانشگاهی را یکی از بند‌های تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و خانه مطبوعات استان اعلام و خاطرنشان کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه امکان ارائه خدمات درمان ناباروری و ذخیره سلول‌های بنیادی خون بند ناف را برای اصحاب قلم و رسانه استان فراهم می‌کند.
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر سه خبرگزاری این نهاد در عرصه اطلاع رسانی فعالیت دارد، افزود: خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا)، بین‌المللی قرآن(ایکنا) و خبرگزاری علم و فرهنگ(سیناپرس) از رسانه‌های وابسته به جهاددانشگاهی است که در سطح کشور برای آگاهی بخشی به جامعه فعالیت دارد.
در این مراسم مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل ضمن تشکر از همکاری‌های خوب و مؤثر جهاددانشگاهی استان با خانه مطبوعات اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و درمانی دارد که این امر بستر مناسبی را برای رفع نیاز‌های جامعه هدف خانه مطبوعات فراهم کرده‌است.
حبیب احمدی، ارائه آموزش‌های مجازی توسط جهاددانشگاهی در شرایط شیوع ویروس کرونا را قابل تحسین عنوان و خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی برای فعالین رسانه‌ای استان همکاری خوبی با جهاددانشگاهی داشته‌ایم که با امضای این تفاهم نامه این همکاری‌های توسعه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: از ظرفیت و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی برای ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و توانمندسازی حوزه رسانه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha