پخش برنامه زنده «عشق مدرسه‌سی» از شبکه اردبیل
کد خبر: 3936749
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

پخش برنامه زنده «عشق مدرسه‌سی» از شبکه اردبیل

مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج، برنامه زنده تلویزیونی «عشق مدرسه‌سی» از شبکه استانی اردبیل پخش می‌شود.

پخش برنامه زنده «عشق مدرسه‌سی» از شبکه اردبیلسعید نوریان، مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برنامه زنده تلویزیونی «عشق مدرسه‌سی» از شبکه استانی اردبیل  پخش می‌شود.

وی بیان کرد: «عشق مدرسه‌سی» عنوان یک برنامه زنده تلویزیونی است که همزمان با هفته بسیج از شبکه استانی سبلان پخش می‌شود و این برنامه هرشب به مدت ۵۰ دقیقه با حضور بسیجیان از قشر‌های مختلف و بابخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

نوریان خاطر نشان کرد: این برنامه زنده به تهیه کنندگی صمد فریدی، کارگردانی مجید علیزاده، مجری و نویسنده سعید نوریان، تصویربرداران غلام حسین آقازاده، مهدی حبیب زاده، مقصود زارعی و حجت غفاری، صدابرداران رضا جباری، محمد بدلی و یوسف پیله ور، تدوین و گرافیست وحید علیزاده و دستیار تهیه میرجلیل میرحمیدزاده به اجرا در آمده است.

مدیر استانی ایران تئاتر در اردبیل اظهار کرد: اهداف این برنامه آشنایی با ساختار و عملکرد بسیج، آشنایی با بخش و ساختار‌های بسیج و انعکاس فعالیت‌های بسیج در قالب گزارش و ارتباط تلفنی، تبیین و بررسی نقش بسیج و بسیجیان در ثبات و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تدوین و بررسی تشکل الهی بسیج و گزارش از عملکرد آن، انعکاس فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، تدوین و بررسی نقش بسیج در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا کنون است.

انتهای پیام
captcha