4952 بیمار کرونایی در شرایط وخیم هستند
کد خبر: 3931054
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

4952 بیمار کرونایی در شرایط وخیم هستند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی پنج هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، از جان باختن ۳۳۵ بیمار در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: حال چهار هزار و 952 بیمار وخیم است.

۳۳۵ بیمار کرونا جانباختندبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به شناسایی پنج هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.
 
وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۴۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. حال چهار هزار و ۹۵۲ بیمار وخیم است و تحت مراقبت هستند.

وی یادآور شد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند.
انتهای پیام
captcha