اجرای طرح احسان قرآن کریم در هشتجین
کد خبر: 3931048
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

اجرای طرح احسان قرآن کریم در هشتجین

مسئول کانون فرهنگی هنری ام‌البنین هشتجین، گفت: محفل انس با قرآن کریم با هدف نشر معارف قرآن کریم در این شهرستان برگزار شد.

اجرای طرح احسان قرآن کریم در هشتجینبه گزارش ایکنا از اردبیل، معظمه کریمی، مسئول کانون فرهنگی هنری ام‌البنین هشتجین، سوم آبان‌ماه، گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه فعالان خواهر این شهرستان با هدف نشر معارف قرآن کریم برگزار شد.
مسئول کانون فرهنگی هنری ام‌البنین هشتجین تصریح کرد: استقبال خواهران از این برنامه معنوی بسیار خوب است و با توجه به بیماری کرونا، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این برنامه قرآنی رعایت می‌شود.
وی بیان کرد: از مهمترین اهداف این برنامه قرآنی انس و الفت نوجوانان و جوانان با این کتاب آسمانی است تا بتوانند در زندگی از رهنمود‌های این کتاب بهره‌مند شوند.
کریمی افزود: چنین برنامه‌های معنوی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانان به عنوان افراد متدین در جامعه داشته باشد.
مسئول کانون فرهنگی هنری ام‌البنین اظهار کرد: با توجه شرایط اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان در جامعه نیازمند انس و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با قرآن کریم هستیم.
وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن کریم همیشه مخاطبان زیادی داشته و امیدواریم بتوانیم با این برنامه زمینه ترویج فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کرده باشیم.

انتهای پیام
captcha