نوجوانی که از فرصت‌های کرونا برای حفظ قرآن بهره برد
کد خبر: 3931042
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

نوجوانی که از فرصت‌های کرونا برای حفظ قرآن بهره برد

گروه مجازی قرآن‌یاوران مؤسسه جامعةالقرآن، این هفته نسبت به معرفی صدف پاغر، حافظ کل قرآن کریم شعبه گرگان این مؤسسه اقدام کرد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) با راه‌اندازی گروه قرآن‌یاوران در پیام‌رسان سروش، اقدام به ارائه راهکارهای مناسب برای آموزش در عرصه مجازی، تبادل نظر و تجربیات بین اساتید، مربیان و کادر اجرایی شعب و معرفی برترین‌ حافظان مؤسسه کرده است.

معرفی حافظان کل قرآن فعال و برتر مؤسسه هر هفته روزهای جمعه، یکی از برنامه‌های تشکیل این گروه مجازی است و این هفته، صدف پاغر، حافظ نوجوان شعبه گرگان جامعةالقرآن الکریم معرفی شده است.

وی با حضور در طرح تخصصی یک‌ساله حفظ قرآن، از تیرماه 98 تا شهریور امسال موفق به کسب درجه حفظ کل شده است. این حافظ نوجوان در حال حاضر در دوره تثبیت است و آرزویش داشتن محفوظاتی ماندگار همراه با تسلط بر مفاهیم آیات است.

پاغر، مهم‌ترین آیه‌ای که همواره سرلوحه زندگی‌اش قرار داده است، «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» بیان کرد، چون معتقد است «با هر سختی، آسانی است و حلاوت آن آسانی، درد آن سختی را از بین می‌برد» و ادامه داد: حفظ یک‌ساله همینطور بود، سختی داشت، اما شیرینی روز آخرش فوق‌العاده بود.

این حافظ نوجوان که حفظ قرآن را از ابتدای تابستان 98 آغاز کرده بود، بیان کرد: با وجود نارضایتی اطرافیانم، در دوره حفظ یک‌ساله شرکت کردم، چون همه مخالف این بودند که یک‌سال مرخصی تحصیلی بگیرم و مدرسه نروم. اما نمی‌دانم باید از شرایط پیش آمده از کروناویروس خوشحال باشم یا ناراحت؟ چون موجب شد تا همه کلاس‌های مدرسه به صورت مجازی برگزار شود و به نوعی از فضای کلاس حضوری عقب نماندم و با سرعت بیشتری حفظ قرآن را پیش بردم.

انتهای پیام
captcha