مسابقه کتاب‌خوانی «کرامت» تمدید شد
کد خبر: 3931016
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

مسابقه کتاب‌خوانی «کرامت» تمدید شد

هشتمین پویش مطالعاتی به‌نشر با عنوان «کرامت» به درخواست مخاطبان تا ۱7 ربیع‌الاول، میلاد حضرت محمد(ص)، تمدید شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، پویش مطالعاتی کرامت از میلاد حضرت علی‌‌بن‌موسی‌‌الرضا(ع) از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در سطح ملی برگزار می‌‌شود و تاکنون استقبال خوب مخاطبان را به همراه داشته است.

کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به نویسندگی حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین محمد حکیمی منبع مطالعاتی این مسابقه است که به بیان موضوعاتی از جمله حقوق برادری، امانت‌داری، کرامت ‌انسانی در داوری، کرامت انسانی و دیگر حقوق واجب و ... از منظر امام رضا(ع) می‌پردازد.

برای دسترسی آسان همه علاقه‌‌مندان به کتاب در مناطق محروم و دورافتاده، در مسابقه کتاب‌خوانی «کرامت» از محل خرید کتاب‌ها به ازای هر نسخه ۱۰ هزار ریال به دبیرخانه کتاب نذری برای تجهیز یک کتابخانه منطقه محروم اختصاص می‌یابد.

علاقه‌‌مندان برای شرکت در مسابقه «کرامت» ابتدا باید کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» را همراه با کارت ویژه و کد منحصربه‌فرد در مسابقه با ۴۰ درصد تخفیف قیمت پشت جلد به مبلغ ۱۲ هزار تومان از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در سراسر کشور یا از طریق سایت به‌نشر به نشانی htpps://behnashr.razavi.ir به صورت اینترنتی تهیه کنند. سپس شیوه‌نامه و سؤالات مسابقه را از فایل پیوست دانلود، و پاسخ صحیح سؤالات را به صورت ۱۰ رقم پشت سر هم، همراه با کد اختصاصی قرعه‌کشی که در صفحه اول کتاب چسبانده شده است، به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹ ارسال کنند.

یک جایزه هشت‌‌ میلیون‌‌ تومانی برای یک نفر، هشت جایزه یک ‌میلیون‌ ‌تومانی برای هشت نفر و هشت بسته متبرک فرهنگی از جوایز این مسابقه است.

علاقه‌‌مندان برای ارتباط با دبیرخانه مسابقه می‌‌توانند با شماره ۳۷۶۵۲۰۰۸-۰۵۱ (داخلی ۶۰۳) یا شماره ۰۹۱۵۵۰۰۱۱۵۹ تماس بگیرند. تنها کسانی که به ۱۰ سؤال مسابقه پاسخ صحیح دهند به مرحله قرعه‌کشی راه می‌‌یابند. شرکت‌‌کنندگان باید کد قرعه‌کشی را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارند.

ابراهیم سعیدی
انتهای پیام
captcha